Her insanın tadı farklı mıdır? Her öpüştüğünüz kişiden aynı tadı aldınız mı?

Şimdi rica edicem, bütün saçma ilişki ağınızı paylaşmayın.

Merak ettiğim şu; Özellikle öpüşürken insanların tadları sizde farklı mı? Yani çok sevdiğin çok tatlı, diğerleri tatsız gibi mi yoksa sevgiyle fazla alakası yok kişinin kendi tadı var diyenlerden misiniz?
En tatlı kişi sevdiğindir
sevmekle alakası yok; hoşlandığın biri aşık olduğundan daha tatlı öpüşebilir.
Duygu olmadan öpüştüğüm kişiden daha çok zevk almıştım.
Hiç öpüşmedim ki :(((
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Her insanın tadı farklı mıdır? Her öpüştüğünüz kişiden aynı tadı aldınız mı?
Cevapla