Sorumu sadece erkekler cevaplasın lütfen. Erkeklerde tanga çok seksi duruyor.Acaba kaç erkek giyiyor, merak ediyorum.
Evet.
Hayır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
anlamsız. çünkü bir erkeğin vücudunu bir kadına sergileyerek seksi olması durumu zayıf bir ihtimaldir. ama tangalı bir kadın seksi vücudunu bununla süslemiş olur. yatak odasında kadına yakışır diye düşünüyorum. :D
Çünkü benim gözümden bakamıyorsun ;)
olabilir. size bişe diyemem. bakış açıları farklıdır :) eğer sizin hoşunuza gidiyorsa kocanıza, eşinize söylersiniz sizin için giyer, giymelidir. :D
görmek istediginiz şeyi cıplakken görüpde mutlu olmak ruh sağlıgıdır . çeşitli şekillere sokarak yada hayel ettigimiz şeyleri giydirerek degil :))) güzel gözle görünecekse o zaman penisede makyaj nasıl gidermi ? düşünsenize küçüçük agıza kırmızı ruj : kaş yap göz yap.. sürmeli hayal ettigin gibi bir tip yarat . ohhhh . yemde yanında yat :)))
Ben 4 yıldır giyiyorum bir sürü modelim var kırmızı siyah lacivert ve genelde dantelli tül transparan modellerini giyiyorum ve günlükde rahat oluyor
Valla ben giyiyorum, gayet rahat :) Tavsiye ederim...
Ahahaha istemez kalsın .D
Cevap
29Cevap
Erkeğe boxer dan başkası yalan slip ve tanga erkekte çok iğrenç duruyor.
maymuna çevirdiniz erkeği , düşünsene sevişmeye gideceğin yere tangalı gidiyosun yolda başına bi iş geliyor hastaneye kaldırıyolar :D :D tangalı tangalı yakınlarım falan görüyomuş puahahhahaha:D
Düşündüğün şeye bak :D :D :D
biz böylemi gördük anamızdan babamızdan :)) biz hala kayseri şeker fabrikası bez cuvallarından dikilir ve giyeriz . hatta önünde mühürü bile vardır . hakiki kırstal şeker :))
Ben gerek günlük olsun gerekse özel an için giydiğim tanga string vs iç çamaşırlarım var sürekli giyiyorum rahat oluyor iyi hissettiriyor
hiç giymedim giymeye de hatta denemeyede niyetim yok arka kısmı oraya buraya kaçtıgını sölüyolar
:D
!Ecnebi erkekleri tercih ediyor genelde tangayı normal donun araya kaçanı bile beni deli ediyor değilki tanga düşünmesi bile korkunç
Hiç bir erkek araya kaçan bir şey giymeyi tercih etmez strech de dahil :))
bir kere giydim, fantazi olsun diye bir daha giymem
Neden?
Çok güzel duruyor.Emin ol.Ama herkesin kendi tercihi.
Erkekleri hiç anlamıyorum.Maden onun isteklerini yerine getiremeyeceksin, yani o kadar cazip bir kadın değil.O zaman neden onunla beraber oluyorsun? Sen o kadar basit misin? Sadece cazip kadınlar sana ulaşsın o zaman.Herkesin ulaşmasına izin verme, seçiciliğini göster.Her kadın istediği zevki almayı hak ediyor, sen beğensen de beğenmesen de.
bak söylediğimi anlamamışsın sadece yorumlamışsın... o zaman ki onu isteyen kadının cazibesine bağlı, yani şudur ki benim için cazibesi olmayan bir kadınla ben zaten o münasebette bulunmam... ancak bir cazibe vardır ki kadında erkeğe neler yaptırır bir cazibe vardır ki kadında erkek sadece ulaşmak ister...
Son yorumundan şöyle anladım: Cazip gelmeyen kadınla sevişmezsin.Seviştiğin kadın tanga giymeni isterse giyersin.Ama normalde giymezsin.
:) yine yanlış anlamışsın, benim için cazibesi olmayan bir kadın ile zaten cinsellik düşünmem bile. ama benim için cazibesi olan bir kadının bana tanga giydirmesi de olası bir durumdur, giydirememesi de... kadın kendine ait özelliklerini kullanarak bunu bana yaptırabilir ama yeterince etkili olmuyorsa yaptıramayabilir de... normalde tangayı zaten giymem bu da bir gerçek... yani tangayı giydirecek kadının cazibesinin yanında kendi becerileri önemlidir. benim için
Anladım sanırım.En başından sadece bunu yazsaydın hiç uzamayacaktı konu :) "Bir daha giymem" demiştin cevabında.Bu son yorumunla da cevabını çürüttün.
acaba tanga giyen erkeği nerde gördün die sorası geliyor insanın :D cevap tabiki hayır erkeği yeteri kadar bozdular zaten tanga manga bize gelmez agaa :D
Travestiler doldurmuş burayı da arkadaş... saptırmayın gençliği...
o ne öyle be ben onu giymem. kadınlarda nasıl rahat ediyo açıkçası anlamıyorum.
Çok daha rahat...
:D Kimin sorusunu yanıtladığının farkında mısın?
:D
Tanga giyen erkek yüzdeee bin topdur baska aciklamasi yok bunun sorun tanga giyermisiniz olmicakti topmusunuz olmaliydi...
böyle durumlar sevgilisi ile arasındaki samimiyete baglıdır normal günlerde böle bişi yapıorsa problemdir..
tanga giyersem aradan lap diye bişey fırlar görürsün :D zaten ip gibi bişey tutuyor :D
tanga giyen erkek varmıdır :) obizimcinsten degildir heralde tanga giyen erkek:D
parmak arası terliği zor giyiyorum ne tangası :))
Vucut olmayanlar giymez...
jartiyer ile kombine edince kıllı döte çok yakışıyor, görmen gerek ;)
Kıllarını almıyorsan tanga giysen de giymesen de seksi görünmezsin :D
Senin döte çok yakışıyor o zaman :D
Iyy evet.
iğrenç bişey racona ters.. :(
severek giyiyorum rahat ediyorum
malafat sığmaz be gülüm
Hayır sevmıyorum
ben giymem,asla,
evet çoğu zaman Tanga giyiyorum
Erkek tanga giymez.Erkek adam tanga manga giymez.
Hiç işim olmaz valla...
giymem mi fantazi oluyor kız süper
erkek tanga giyermi be
giymem
töbe töbeeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?