Reisçiler nasılsınız? Memnun musunuz zamlardan, dolar kurundan?

Çok merak ediyorum bu AKPliler, İHA/SİHA fetişistleri, eski içişleri bakanı Soylu "oooaaaooh" çektikçe ıslananlar, faiz haramdır diyenler ne düşünüyor?

Kazığı yedimiz mi? Hissediyo musunuz? Merkez Bankası rezervlerini doları sabit tutmak için erittiler, ülkenin rezervini, hepimizin parasını. Şimdi kaynak kalmayınca neoliberal Şimşek göreve geldi?

Noldu? Yeni Şafak gibi tualet kağıtları bu adam için "ajan, operasyon adamı" diye bok atıyordu, şimdi ne istediyse aldı herif. Şimdi bu ekonominin faturası kime kesilecek dersiniz?

Elbette çalışana, işçiye, memura, küçük esnafa. Hadi bakalım AKPliler, korna çalıyordu ız o gece, rüya bitti mi?
Reisçiler nasılsınız? Memnun musunuz zamlardan, dolar kurundan?
Cevapla