Çok merak ediyorum bu AKPliler, İHA/SİHA fetişistleri, eski içişleri bakanı Soylu "oooaaaooh" çektikçe ıslananlar, faiz haramdır diyenler ne düşünüyor?
Kazığı yedimiz mi? Hissediyo musunuz? Merkez Bankası rezervlerini doları sabit tutmak için erittiler, ülkenin rezervini, hepimizin parasını. Şimdi kaynak kalmayınca neoliberal Şimşek göreve geldi?
Noldu? Yeni Şafak gibi tualet kağıtları bu adam için "ajan, operasyon adamı" diye bok atıyordu, şimdi ne istediyse aldı herif. Şimdi bu ekonominin faturası kime kesilecek dersiniz?
Elbette çalışana, işçiye, memura, küçük esnafa. Hadi bakalım AKPliler, korna çalıyordu ız o gece, rüya bitti mi?
Kazığı yedimiz mi? Hissediyo musunuz? Merkez Bankası rezervlerini doları sabit tutmak için erittiler, ülkenin rezervini, hepimizin parasını. Şimdi kaynak kalmayınca neoliberal Şimşek göreve geldi?
Noldu? Yeni Şafak gibi tualet kağıtları bu adam için "ajan, operasyon adamı" diye bok atıyordu, şimdi ne istediyse aldı herif. Şimdi bu ekonominin faturası kime kesilecek dersiniz?
Elbette çalışana, işçiye, memura, küçük esnafa. Hadi bakalım AKPliler, korna çalıyordu ız o gece, rüya bitti mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer