Sizce sevgilisinin evine kalmaya gidenlerin hepsi yakınlaşıyomudur?

Sevgilisinin evine kalmaya gidenler var sevgilisiyle aynı odada aynı yatakta. normal uyuyoruz sarılarak diyenler var. bana bu gerçekçi gelmiyo bence bir olur iki olur üçüncüde sevişmek. daha sonrada seks yapıyorlardır. dedikleri gibi normal sarılarak yatıyoruz demeleri doğru olsa bunca kız bekaretini kaybetmezdi

Sizce normal sadece sarılarak uyuyan varmıdır. yalanmı yoksa sadece sarılıp yatıyoruz demeleri?
Sizce sevgilisinin evine kalmaya gidenlerin hepsi yakınlaşıyomudur?
Cevapla