Kız kardeşim evden kaçtı sivastan ankaraya çıldırıcam 1 kere arada dünden beri telefon kapalı polisler 19 yaşında diye aramıyor delricez?

kızkardeşim durmadan sorun çıkaran biriydi zaten 15 yaşından beri çeşitli adamlarla telefonda konuşmalarını yakalardım cinsellik içerirdi hemde bol miktarda telefonu elinden alırdık internetide ama evde kıyamet kopartırdı... ha düzeldi ha düzelecek derken hatta artık şüphe temeyin bu kadar diye güvenimizi sağladı haftasonu kavga ettik ellesen kavga çıkarıyor zaten dediğim sadece bu sayfanın boyutunu senmi küçülttündü ve kavga etmek istemiyorumda dedim ama devam etti vurdu bende ona vurdum keşke doğmasaydın dedim sinirle zaten evde kavgaların çoğu onun yüzünden çıktığı için "gidicem görürsünüz" falan deyince gidersn git diye atar yapar olmuştuk kaç klere vukaatı oldu anlatamam hem suçlu hem güçlü...
evden bikaç eşya almış hazır bardak çorbalarıda toplamış gitmiş giderken annem ikinci çantayı aradı yok elbiseler eksik giderkende el sallamış (hiç yapmazdı) annem şüphelendi ben hiç sanmazdım böyle bbir cahillik yapsın çünkü okula daha yeni başladı vizelerin yarısına girmiş iyiymiş önceki gecede harıl harıl derss çalışıyordu zaten şüphe etmedim... yinde öğlen okula gittim yoktu annem telefonda ağlıyor "kesin gitti" diye bende korkmaya başiladım saat 4 de gelirdi yok babamla karakola giderken mesaj attım karakola gidicez diye buda annemi 0312 li bir numaradan aramış"ben ankaradaayım haber vermek için aradım iş buldum" demiş kapatmış
"ben ankaradayım hep gidin dediniz gittim aşçılık okulu için geldim o* olmıycam yanımda kimse yok mesleğimi yapıcam" diye de mesaj attı bana saat 19 da
babam ankaraya gitti ama kimse ilgilenmiyor mesajlarına arkadaşlarına karıştığın ana evde kavga gürültü eksik olmazdı bizde yıldık karışmadık son 1 yıldır keşke eve zincirleşeymişiz kime anlatıcam bilmiyorum yıllar sonra üniyi kazandım vizelerime 10 gün var kafam karmakarışık napıcaz bilmiyoruz annem ağlamaktan helak oldu annemle babama bişey olucak diye korkuyorum kadın 5 dk geç kalsa deli çıkıyordu şimdiki halini düşünün ben düşünmekten uyuyamıyorum ne yapacağım?
Kız kardeşim evden kaçtı sivastan ankaraya çıldırıcam 1 kere arada dünden beri telefon kapalı polisler 19 yaşında diye aramıyor delricez?
Cevapla