Canm öpüşmek istiyor ama sevgilim yok :((( öpüşmeyi sevmyn var mi?

Öpüşmk sagliga iyi geliyormus.. ama benim yıllardr manitam yok off: nolcak böyle öpüşmek cok guzel bişi ama bn ckk yalnızm
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilimle öpüşrüm olsa cok tutkulu sehvetli bence.
Canm öpüşmek istiyor ama sevgilim yok :((( öpüşmeyi sevmyn var mi?
Cevapla