Hep ayni eskorta gidiyormus her seferindede 5000 veriyormus ona! Hayir eger sadece cinsellikse mevzu neden ayni kadina gidiyormus?
Kendisi itiraf etti
Hep ayni eskorta gidiyormus her seferindede 5000 veriyormus ona! Hayir eger sadece cinsellikse mevzu neden ayni kadina gidiyormus?
Kendisi itiraf etti
Her evlilik kurtarılmayı hak eder. Ancak sizin evliliğinizde bu çok zor olacaktır. Eğer kurtarmak istiyorsanız profesyonel bir destek almanızda fayda görüyorum.
Esort deyip geçmeyin. İşi ve mesleği bu. Her ay böyle bir kaç saftirik bulsa doktor, profesör, mühendis olmaya ne gerek var? O işini yapıyor. Asıl suçlu eşiniz.
Eskortu sucladigim yok zaten
Anlıyorum. Peki neden ona gitmiş olabilir, bunu hiç düşündünüz nü? Ona 5000 TL verecek kadar onda ne bulmuş olabilir?
Cevap
18Cevap
Ahahaha çok iyi olay yalnız esc biraz pahalıymış demek ki çok güzel yani muamelesi filan da öyledir 😂
Guzel evet yani asik mi olmus
Sen bi eskortla en fazla ne kadar gorusurdun mesela gorusuyor olsaydin
Bidaha onla gorusmedinmi hic
Ayrılmanı öneririm direk bir defa yapan hep yapar bunu gururun aşkından önce gelsin
Kocanında yaptığı canım bence yani sen onu sevmiyorsun sonuçta nede olsa eskort kaç erkeğin altından çıkıyor normal bir kadını sevse onunla aldatsa neyse ama eskortla aldatmak biraz saçma bence gül gibi karın var seviş işde daha ne istiyorsun
Onda 1.5 senede bulduğu siz de olmadığı ne varmış onu öğrenseniz ilk önce mesela
Kiz izmirli mankenlik yapiyirmus guzel yani
Peki itiraf etmesindeki amaç ne
Once ben ogrendim sonra kendisi itiraf etti
Duygusal bağ olabilir
Kocanın zengin olduğunu farketiyse muammeleyi iyi yapmıştır..
Senin yaşamatıklarını yaşatmıştır
Yani derdin fiziksel olsun ama duygusallık olmasın sorun yok mu?
İnan belki bulamayıp en eli ayağı düzgün tek kadın o olduğu içindir..
1,5 sebede mi
Baksana manken gibiymiş.. cevap ortada
Sen nasılsın fiziğin düzgün mü
Kiloluyum biraz kilo veremiyorum
Bak yanlış anlama ama erkekler arada sırada böyle şeyler yapıyor
Aynı kız olması ulaşılabilir olmasından
Ozaman neden baska kadina hitmiyor 1,5 sene ilicki mi olur ya
Sadece fiziksel olarak düşün.. o kadında kocanla evlen desen evlenmez zaten
Bazı haklar helal edilmez
Oyle
Hadi cabımmm yok daha neler
Bumu yorumun
Çok pardon çok şaşırdım da hiç sormadınız mı sebep neymiş güzellik mi yoksa fanteziler için miydi diye
İhanetin affı olmaz
Çok m. l. bir kocan var
Duygusallık var isin ucunda
köpek gibi sevmiştir çok geç kaldib
Eminmisin
eminim
farklı farklı gitse daha mı iyi
Ayni kisiye gitmek demek ona duygusal anlamda birseyler hissetmek demek
farklı farklı gitse bir sürü hastalık kapar
Him ondan mi diyorsun duygusallik yok yani
Zor bir mevzu aynı kadınsa duygusallıkta vardır
İyi paraymış😂😂
Sana versin o parayı... olmazmi
Kafası güzeldir
Erkek adam değil mi yapacak tabi
Nekadar karaktersizsiniz ya benle niye evlendi ozaman
Erkeklerin doğasında var yapacak bir şey yok
Aşık olmuş belliki
Bosan bence.
Trol soru
Ne yaparsan yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?