Bu sabah yürüyüş yaprken taytlı bir bayan gördüm, sanki taytın altından bişey giymemiş gibiydi, olabilirmi böyle bişey?

Evet kızlar, sizde taytın altına bişey giymeden dışarı çıkarmısınız yoksa benmi yanlış gördüm acaba :s yürüyüş yaptığı için rahat olsun diyemi giymedi o bayan sizce? Adeta vajinanın dudakları kabarmıştı ve tayt nerdeyse vajinanın içine girmiş gibi belli oluyordu, sasırdım görünce :s
Bu sabah yürüyüş yaprken taytlı bir bayan gördüm, sanki taytın altından bişey giymemiş gibiydi, olabilirmi böyle bişey?
Cevapla