Evli erkekler, hiç karınızı aldattığınız oldu mu? Ve hep mi kullanıp atarsınız?

Bugün bir arkadaşımla sohbet ederken bana karısını aldattığını söyledi neden diye sorunca da hep aynısı olunca sıkıyor dedi. Ve ben bunu bir adamdan değil birsürü adamdan duydum. Evli adamlar hiç başka bir kızla birlikte oldunuz mu? Olduysanız da hep böyle kullanıp atar mısınız yoksa değer verir misiniz o kıza da?

Evli erkekler, hiç karınızı aldattığınız oldu mu? Ve hep mi kullanıp atarsınız?
Cevapla