Hayat sizin, geleceğiniz sizin vereceğiniz kararlarla şekillenir. İyice tanımadan, enine boyuna düşünmeden bu tip kararlar vermeyin. Ülkemizde maalesef karşı cins arkadaştan önce cinsel obje olarak görülüyor. Eğitimsiziz, kadınlarımız da erkeklerimiz de öyle, tabii erkekler daha fazla. Şiddet ve istismar, taciz almış başını gidiyor. Aman dikkatli olun...
52 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim haklısınız belki de gitmesem daha iyiydi
En İyi Cevaplar
Evine gitmesen daha iyi olur.
Dışarı da buluşmaya özen göstermelisin.
Ev içinde basbaşa iken illa bir yakınlaşma olur.
Sonuçta sende o an için duygularına ve zaaflarına yenik düşük karşı koyamayıp karşılık verebilirsin.
Ve sonradan pişman olabileceğin bir durumun içinde kendini bulabilirsin.
Ama ben kendime söz geçirip hakim olabilirim diyorsan Cheesecake götür giderken40 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSeni evine mi çağırdı
19 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılİlk kez mi çağırıyor? Özele gelebilir misin acaba
Soran+1 yılGünaydın evet ilk kez evine gitmiştim şimdi döndüm
Soran+1 yılÖzele gelemem xper yetmiyor maalesef
Cevap sahibi+1 yılBana takip at ben yazayım o zaman olur mu
Cevap sahibi+1 yılGizliden çıktım
Soran+1 yılOlur
Soran+1 yılİstek gönderdim
Soran+1 yılGittin mi 🥺
+1 yılAynen aynen film izleyeceksiniz aşlksjdlkşafa
O olaya gelince, İstemiyorsan söylersin, kararına saygı duymuyorsa bir daha görüşmezsin olur biter.
26 Yorumla
Soran+1 yılYakınlaşmaya çalışıyor ama ben istemiyorum
- +1 yıl
Söylersin saygı duymazsa görüşmezsin, tabii arsızım ben dersen sana kalmış kenks
Soran+1 yılŞu anda onun evindeyim gitmeli miyim bir daha Bir şey yapmaya çalışır mı
- +1 yıl
Yapıp yapmayacağını biz bilemeyiz, onun karakterine kalmış. Filmden önce belirt böyle şeyler olmaması gerektiğini bitti.
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Rica kenks
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 29b cevap paylaştı.
u +1 yılBence kurabiye götürebilirsin. ama bir şey götürmene gerek yok senin gelmen bile onun mutlu olması için yeterli olması lazım zaten.
20 Yorumla
+1 yılSanki yaptığı uygun da birde ne götüreyim diyor 😊
446 Yorumla
Soran+1 yılÖyle demeyin ben yakınlaşmaya çalışmaz diye düşünüyordum ama öyle olmadı 🥺
- +1 yıl
Bu da sana ders olsun nikahın yok evli değilsin bir şeyin değil niye elin adamın evine gidiyorsun ateşle barut yiyorsun yana durmaz hem yaptın dinen de günah
Soran+1 yılSadece film izleriz diye düşünmüştüm 😭
- +1 yıl
Başına bir şey mi geldi?
Soran+1 yılYakınlaşmaya çalışıyor istemiyorum 🥺
- +1 yıl
O zaman Uzak dur gitme görüşme
Soran+1 yılEve döneyim mi acaba geç de oldu bir daha yapmaz herhalde istemiyorum dedim
- +1 yıl
Bu saatte hala orada mısın?
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Bence artık evine git ve bir daha böyle saçma sapan şeyler yapma O insandan da uzak dur
Soran+1 yılOnunla konuştum tamam bir daha sen istemiyorsan asla istemediğin bir şey yapmam geç oldu bugün burada kal diyor ona karşı benim de bir şeyler hissettiğimi düşünmüş o yüzden diyor
Soran+1 yılÖzür de diledi
- +1 yıl
Arkadaşım kendine bahane arayıp durma mübarek Ramazan günü nikahın olmayan sana mahrum olmayan bir adamla bir evde yalnız kalıyorsun bunun günah olduğunu bilmiyor musun şayet bilmiyorsan demek ki bunca zaman sana hiçbir şey öğretilmemiş ben artık bir şey yazmıyorum sen bilirsin
Soran+1 yılPeki, her şey için teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim yazık ediyorsunuz kendinize
- +1 yıl
Hepiniz aynısınız yemin ederim. Kız belki inanmıyor, belki inanıyor da deneyimlemek istiyor? Şeriat mı geldi lan ülkeye? Haberimiz yok.
- +1 yıl
@filleducalvaire Yani boş kafasın ya bununla ilgili ne kadar haberler çıkıyor piyasada ilk defa olan bir şey değil eşek kadar kız aklı Fikri yok mu
- +1 yıl
Siz biliyorsunuz erkekler olarak evlenmeden ne boklar yediğinizi. Şimdi de kızlara sallıyorsunuz aklın yok muydu diye zjxndndn. Bırak istediğini yapsın.
- +1 yıl
@filleducalvaire şeriat Gelmesine Gerek Yok İslam Yayıldıktan sonra zaten uygulayan uyguluyor sunu bilin ki islamda zorlama Yok Erkekler dediniz genelleme Yapmaniz dogru degil bende kadınlar için bunu düşünebilirim ama düşünmüyorum her iki cinste de var Dediginiz İyi Günler🖐
- +1 yıl
Sorun yukarda adamın yazdığı “hem dinen günah hem Ramazan ayı” şeriat isteyen çokça insan var farkında değilsin sanırım. Daha geçen adamın teki kelle keseceğiz demişti sokak röportajında… İslam hoşgörü diniyse neden bu kadar aşağılayıcı sözler kullanıyor soruyu sorana karşı? Neyse ne, o üslubuna dikkat etsin, değiştirsin. Değiştirmezse biz aynen devam edeceğiz.
- +1 yıl
@filleducalvaire o suriyeli mi? Diyorsunuz Gereksiz kişi onun amacı kötü davranılıyor o yüzden diyo şeriatla alakası yok
- +1 yıl
Türkiye dışında yüzlerce ülke var. Millet yamyam gibi değil onu öğrenin. Bişey olacaksa sokakta da olur, illa birinin evine gitmeye gerek yok. Rahat bırakın millet istediği gibi deneyimlesin, zaten kendi doğrusunu yanlışını öğrenecektir.
- +1 yıl
Suriye’yle ne alakası var? Kafayı yiyeceğim ya. Suriyeli diye bir şey demedim? Türk diye karakterli olduğunu savunma sadece. Suriyeli de açık görüşlü olabilir, Avrupalı biri de muhafazakar yobaz olabilir mesela.
- +1 yıl
Simdi bisi diyecem müslüman degilim diyecek Allah'a inanmıyorum diyeceksiniz o yüzden sustum İyi Günler
- +1 yıl
De bakalım ne diyeceksin.
- +1 yıl
@filleducalvaire İyi Günler Gerek Yok Sonu İyi Yere Gitmiyor Tartışmak istemiyorum Hayırlı Akşamlar
- +1 yıl
Bak Allah’a inanan biri bile böylesine kısıtlanmak istemez. Kendi kararlarını inancı doğrultusunda verebilir. Ben Fransa’da yaşıyorum illa ülkeye uyup dinden mi çıkacağım? Yok öyle bişey. İnsan neye inanıyorsa içinde bilir zaten yaptığının doğru veya yanlış olduğunu. Sadece dayatmayın, insanları soğutuyorsunuz inançlarından. Kendi kararını kendisi versin diyorum.
- +1 yıl
Dkdkdkdk yemin ederim beyinsiz insan görünce tartışmaya bayılırsınız ama kendi düşüncesi olan beyni az çok çalışan birini bulunca “yok ben tartışmaya kapalıyım” dersiniz. Yorum yapmasaydın o zaman.
- +1 yıl
@filleducalvaire bakın ben sustukça ön yargılı davranma konusmaya basladıniz yorum yaptım tartısalım demedim sırf tartısma yasanmaması icin susuyorum anlamıyorsinuz takıntınız var susuyorum hala konusuyorsunuz anlayışsızsınız
- +1 yıl
Ben o iki yorumu da sizin yorumunuzu görmeden yazdım. Yani siz cevap vermeden ben zaten yorumumu uzunca yazıyordum. 20 dk önceydi gelip yine yorum yapmışsınız… akıl var mantık var. Ama galiba sizde pek yok. İyi günler.
- +1 yıl
@filleducalvaire belli beni görmeden yazdıgıniz benden bahsediyorsunuz ben bişi demeden tartısma basladı
- +1 yıl
@filleducalvaire Dkdkdkdk yemin ederim beyinsiz insan görünce tartışmaya bayılırsınız ama kendi düşüncesi olan beyni az çok çalışan birini bulunca “yok ben tartışmaya kapalıyım” dersiniz. Yorum yapmasaydın o zaman. Bana dediniz iste tartismam dedim
- +1 yıl
@filleducalvaire Bak Allah’a inanan biri bile böylesine kısıtlanmak istemez. Kendi kararlarını inancı doğrultusunda verebilir. Ben Fransa’da yaşıyorum illa ülkeye uyup dinden mi çıkacağım? Yok öyle bişey. İnsan neye inanıyorsa içinde bilir zaten yaptığının doğru veya yanlış olduğunu. Sadece dayatmayın, insanları soğutuyorsunuz inançlarından. Kendi kararını kendisi versin diyorum. Allah'tan Ben bahsettim sizde devamini getirdiniz asıl sizde anlayış yok kim ne dedigini ne yazdigını iyi biliyor
- +1 yıl
Ay bir sg ya. Daha da yazıyor. Ne tamam ye. Yallah Afganistan’a.
- +1 yıl
@filleducalvaire bak benim seviye mi? Aştırmayın burada kendimi tutuyorum agzınızı üstübunuzu bilin
- +1 yıl
Aksam uyuyamazsınız bakın burada o kadar söyledim uzatmayım diye anlayıslı olsaydıniz susardınız
- +1 yıl
Hadi yaz bakalım. Uyurum ben merak etme yaz sen. Boş insan. Çöp.
- +1 yıl
@filleducalvaire Sizi Allah'a Hevale Ediyorum Susuyorum Benden Uzak Allah'a Yakın Olun Yazık ki sizinle konusmusum zavallısınız
- +1 yıl
Hanımefendi yorumumu kaldırabilirmisiniz daha çok uzamasını istemem
- +1 yıl
Zırla cjxndnsndn
- +1 yıl
@filleducalvaire Uygunuzda bedduamı görürsünuz
- +1 yıl
Uykunuzda
Soran+1 yıl@filleducalvaire teşekkür ederim 🥺🙏
- +1 yıl
Kız kardeşim bence sen hiç takma onları, zihniyetleri kirli onların. Belli. Yürümeye çalışan bebekler düşünce bidaha yürümesin isterler onlar. Her şey olsun da çocuk tökezlemesin. Aynı şey senin için de geçerli, ne yürü, ne koş istiyorlar. Kendin hata yapa yapa tecrübe edinecek ve doğru kararlar vereceksin. Kendine iyi bak. Unutma ki bu ülkede böyle abes insanlar çok, ne yaparsan yap bir kulp bulurlar. 💓🌸
- +1 yıl
Ben ne yaptım burada sizi karaladim mı? burada bende mi? Suç fikrimi söyledim fikir istediniz benden neyse burdaki yorumumu fikrimide begendiginiz onuda silin lütfen Hayırlı İftarlar
Soran+1 yıl@filleducalvaire çok teşekkür ederim iyi ki varsınız ❤️💞🌸
+1 yılhiç korkmuyor musun elin adamın evine gitmeye
13 Yorumla
Soran+1 yılKeşke korksaydim
- +1 yıl
yapacak bir şey yok ders oldu en azından
Soran+1 yıl🥺👍
+1 yılkurabiye götürbilirsin bence. kolada al yanına
11 Yorumla
Soran+1 yılYakınlaşmaya çalışıyor ama ben istemiyorum
- Cinsel Yaşam konusunda 315 cevap paylaştı.
+1 yılKuzum yemekten ziyade hoş bir şeyler giysen daha doğru seçim olurdu 😊
18 Yorumla
Soran+1 yılHoş şeyler giyindim ama yakınlaşmaya çalışıyor ve ben istemiyorum
- +1 yıl
Wooww
Soran+1 yıl@Maturemale 🥺
- +1 yıl
Ne oldu
Soran+1 yıl@Maturemale yakınlaşmaya çalışıyor ama ben istemiyorum
- +1 yıl
Neden ki
Soran+1 yıl@Maturemale ben istemiyorum işte arkadaşımdı ayrıca böyle şeylere hazır hissetmiyorum
- +1 yıl
Anladım canımmm
+1 yılBence soğuk kanlılığını koru ve sevişmek isterse bunu olamıycağını şöyle çok kararlı ol, emin ol o kişi senin bu yönüne hayran kalacak, sakın ona soğuk da olma hoş görülü ol ve cidi olduğunu belirt.
burada tecrübe konuşuyor kızım 😉
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılGüzel bir tatlı alınabilir veya yemek tatlı varsa güxel bir içecek olabilir belki bir şarap belki bir viski vs. Tercihleriniz dahilinde düşünülür bence
10 Yorumla
+1 yılHer şey olabilir. Muhtemelen film falan izleyemezsiniz :)
14 Yorumla
Soran+1 yılFilm izleyip çok eğlenceli zaman geçiririz bence
Soran+1 yılAma yakınlaşmaya çalışıyor sanırım
Soran+1 yılNe yapmalıyım
- +1 yıl
Yakinlas bence çok iyi olur senin içind e onun içind e 05384548839 watsapdan yaz bekliuorum
+1 yılTövbe estagfurullah abla evlenin sonra edersiniz istediklerinizi zina isleyip durmayin yaaa Ölecez sizin yüzünüzden ayiptir söylemesi
31 Yorumla
Soran+1 yılSadece film izleyelim istemiştim
+1 yılKurabiye bence bir erkeğin gönlünü kazanmada en etkili yollardan biri. Ben güzel bir kurabiyeye gönlümü kaptırırdım :)
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 305 cevap paylaştı. Kimseyi ve kendini kandirma bizde gectik o yoldan. Yani sevişmek için gidiyorsun. İlk kez erkek arkadasimin evine gittigimde kendimi oral seks in icinde bukmustum
20 Yorumla
+1 yılPrezervatif, kayganlaştırıcı, bebe yağı, bol miktarda kağıt havlu, bir kaç tane tanga, iç çamaşırı.. Hatta mümkünse kuruyemişçiye uğra, atom, cezerye fındık fıstık al. Enerji içeceği, meye suyu, su.
10 YorumlaPopcorn, cips, çikolata, meyve veya favori atıştırmalıklarınızı seçebilirsiniz. Ayrıca içecek olarak soda, meyve suyu veya şarap gibi bir seçenek de olabilir.
10 Yorumla
+1 yılçikolatalı pasta götür bence yanına içicek de al
10 YorumlaFilm bahane hanfendi ben seni uyarayım ya anın tadına var ya da gitme
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılbir şey götürmene gerel yok. Kendin git yeter
10 Yorumla
+1 yılSeksi iç çamaşırı, gecelik, göz bandı, kelepçe, kırbaç ve tercihinize bağlı olarak kondom ya da ertesi gün hapı
52 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle evet
- +1 yıl
Hepside olur
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖnceliğiniz Sevgi Saygı Olsun Cinsellik Zaten Olacak Olan birsey Cinsellik ilk sırada olmamalı bu benim düşüncem
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBunu
Cevap sahibi+1 yılSilin
Cevap sahibi+1 yılSilermisiniz yorumumu hepsini
+1 yılSana yaklaşmaya çalışırsa eğer hadsiz, hemen ağzının payını ver onun!
Hatta götürdüğün tatlıyı o anda başına çal onun!01 Yorumla
Soran+1 yılGittim geldim bile ama teşekkürler
Sevişmeye filan çalışırsa sonuçta sevgilin akışına birak
14 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyordum ama
Soran+1 yıl🙁
Tavuk pilavla gidersen efsane pastayla gidersen kestane olursun
26 Yorumla
Soran+1 yılHahah o ne demek
Soran+1 yılHmm anladım
Soran+1 yılİyiiii
- +1 yıl
05384548839 kaydet
u +1 yılCips/ kola /patlamış mısır. 🍿🥤 /2. Soru için her şeyin yeri ve zamanı geldiğinde olabileceğini anlatabilirsin.
00 YorumlaBu gecenin sonu yatakta biter uzaklaştırma çocuğu kendinden
07 Yorumla
Soran+1 yılGece bitti zaten dündü
Soran+1 yılÖpmeye çalıştı ama istemedim sonra özür diledi
Soran+1 yılBu yüzden aldatmak çok saçma hazır hissetmiyorum sadece. Öyle karaktersiz biri olsaydı zaten onu sevmezdim
Soran+1 yılPeki teşekkürler
Hadi siz flim izleyin yarin yaz burdan neler yaptiğinizida meraklilar ölmesinn🤣🤣🤣🤣
03 Yorumla
Soran+1 yılYakınlaşmaya çalışıyor ama ben istemiyorum
+1 yılbana kalırsa film eşlikçisi patlamış mısır ve cips ama seçeneklerin arasında en iyisi cheescake kalıyor
10 YorumlaPasta götürki kremasın sürer sürer yersiniz
10 Yorumla
+1 yılKurabiye daha romantik olabilir birbirinize yedirirsiniz 😍
10 Yorumla
+1 yılSeni seks için kullanmak istiyor resmen ayrıl ondan ve kendine daha anlayışlı seni herşeyden çok düşünen sayqılı ve sevgili birini bul
20 Yorumla
+1 yılBalım yani istemiyorsan söyle, istiyorsan azıcık açık kapı bırak. Bu kadar basit.
00 YorumlaHerhangi bir şey götürmesen de olur. Tatlı niyetine seni yer zaten erkek arkadaşın 😂
00 YorumlaCips kola pizza falan iyi giderdi filme aslında ama bence kurabiye
00 Yorumla
+1 yıleger guveniyorsan aranizda bir seyler olabilir bu cok normal. ama eger sende kendini hazir hissediyorsan
10 Yorumla
+1 yılKız noldu? Dün gitmişsin sanırım anlat bakalım
14 Yorumla
Soran+1 yılYakınlaşmaya çalıştı istemedim
- +1 yıl
O kadar mı? Başka bir şey olmadı mı?
Soran+1 yılBir de gece orada kaldım ama bir şey olmadı
- +1 yıl
film güzel miydi bari
+1 yılİstemiyorsan bunu ona söyle bi beklentiye girmesin. Sonradan pişman olmaktansa ama diyosan ki ben de istiyorum o zaman akışına bırak
10 YorumlaAteş ile Barut hikayesini bilir misin?
16 Yorumla
Soran+1 yılEvet 🥺
Soran+1 yılDöndüm zaten ama teşekkürler
Soran+1 yılYakınlaşmaya çalıştı ama istemedim başka bir şey olmadı
Büyük ihtimal zaten sevişceksiniz sal gitsin 😂
12 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyorum yakınlaşmaya çalışıyor
+1 yılCanın ne istiyorsa
19 Yorumla
Soran+1 yılYakınlaşmaya çalışıyor ne yapmalıyım 🥺
Soran+1 yılGittin zaten
Soran+1 yılGittim yani şu an oradayım
- +1 yıl
Senin düşüncen nedir
Soran+1 yılYakınlaşmaya çalışıyor ama ben istemiyorum
- +1 yıl
İstemediğini hazır olmadığını söyle
Soran+1 yılSöyledim
- +1 yıl
Tepkisi ne oldu
Soran+1 yılÖzür dilerim dedi Bir daha olmayacağını söyledi
+1 yılKondom götür , risk almaya gerek yok ya da kafasına bi tane geçir
00 Yorumla
+1 yılKendini götürmüşssün daha ne götürcen senin üstüne de bir sigara içer
021 Yorumla
Soran+1 yılBen sadece film izleyelim istemiştim ama 🥺
- +1 yıl
Noldu filmin sonu
Soran+1 yılKötü...
Yakınlaşmaya çalıştı 😭- +1 yıl
Yakınlaşma da sınır ne oldu dedi mi duvarları delemdiysr akıllılık etmiş
Soran+1 yılBana yaklaştı öpmeye çalıştı ama istemedim sonra özür diledi o zaman geç olmuştu o yüzden orada kaldım o teklif etti bugün burada kal istersen diye
- +1 yıl
Sarılıp uyudunuz sen tmtmsın vereceksin hemde kendi şsteğinle ;)
Soran+1 yılHayır sarılma yok ayrı yerde uyuduk
- +1 yıl
Tm işte sen kıvama geldin
- +1 yıl
Erkek fırsatı varken sana ısrar etmedş çünkü sen güvenli görüp yarın kendi ayağınla koynuna gireceksin bir tsktik bu
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Vereceksin işte
Soran+1 yılYeter artık yazmayın zaten kötü hissediyorum 🙁
- +1 yıl
Ne anlamda kötü özelden yazarmısın merak ettim dök içini
Soran+1 yılHayır teşekkürler
Soran+1 yılBu da mı taktik
- +1 yıl
Bnce denemelisin ama sen bilirisn ;)
Soran+1 yılKeşke korksaydim 🙁
Soran+1 yılYanlış yazmışım pardon
- +1 yıl
Ne demk yani gitmesemiydin
Soran+1 yılEvet gitmeseydm keşke
- +1 yıl
Yaa merak ettim yazsana özelden sır olcak
+1 yılKurabiye taşınması daha kolay gibi ve kibar gözükür herhalde
10 YorumlaCheesecake olmaz saçmalama
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Gizli Üye(25-29)+1 yılAaammuni götürüyorsun ya daha ne götüreceksin verek seni
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen kurabiyeyi değilde o seni götürecek 😁 ama olsun deneyim olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaşına bir şey mi geldi acaba ses yok.
11 Yorumla
Soran+1 yılİyiyim teşekkürler
+1 yılOnun sana hazırlaması gerekmiyormu
20 Yorumlavalla sana kalmış. her şeye razı ol git :)
20 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,6b cevap paylaştı. Üstüne kalın biseyker al üşütme 😀
30 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılkondom götür, kayganlaştırıcı falan .. mönü belli🤷♂️
00 Yorumla
+1 yılBari şu Mübarek Ramazan Ayında Ahlaklı Olalım Evli Olmadığın Bir İnsanın Evine Niye Gidersin
07 Yorumla
Soran+1 yılFilm izleyip eğlenceli zaman geçiririz diye düşünmüştüm
- +1 yıl
😏 yok mu kız arkadaşım git onla izle
Soran+1 yılOna guvenmistim 🥺
- +1 yıl
Kime Güvenmiştin Günaha Giriyor Evli Olmadığın İnsanla Aynı Evde Kalmak
Soran+1 yılÇok geç olmuştu ama haklısınız keşke eve donseydim
- +1 yıl
😏 Yazık Valla Şimdi Benide Buradaki Abaza Erkeklerle Karıştırmayın Günahıda Sana Sevabıda İyi Forumlar
Soran+1 yılSağolun
+1 yılTatlı götür, tatlı yer tatlı konuşursunuz
10 Yorumla
+1 yılpasta götür çikolatalı bence
10 Yorumla
+1 yılFilmle beraber çok güzel olur?
10 YorumlaEn güzeli pasta pasta hayattır
10 Yorumla
+1 yılKurabiye iyidir
10 YorumlaKurabiye
10 Yorumla
+1 yılPasta bence çünkü ben pasta seviyorum 😅
10 Yorumla
+1 yılKesin sadece film izlenir knnmdkdlljj
10 Yorumla
+1 yılFilm izlerken daha iyi gider
10 Yorumla
+1 yılİttir gitsin istemiyorsan
10 Yorumla
+1 yılCheesecake götürün, çayla güzel gider.
10 Yorumla- Devamını Gör (81)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer