Erkeklerin parasıyla birikim yapıyorum iyi yapıyorum dimi?

Kız olmak zor ama bir okadar güzel 21 yasındayım ve çalısmadığım halde dolar bazında dolar birikimim var ve 50 bin tl tutarında üstelik çalısmadığım halde birlikte olmak isteyenler hoslananlar zarflayanların parasıyla bir günde cebime 5 bin tl lik harçlıkta alıyorum (bir şey yaşamadığım halde sırf yaşamak istedikleri için bunları yapıyorlar) genç güzel bir kız olmak böyle birsey iyi yapıyorum dimii :) lüks hayat yaşıyorum hepsinede vermiyorum bakire olmadığım halde

Erkeklerin parasıyla birikim yapıyorum iyi yapıyorum dimi?
Cevapla