Psikolojim bozuk olduğu için mi karaktersiz birisi oldum?

Eski masumiyetimi ve saflığımı kaybettim gün geçtikçe de kaybetmeye devam ediyorum. İnsanları cinsel anlamda kullanıyorum hayatımdaki insanları aldatıyorum kimseye değer vermiyorum aşık olmuyorum tek amacım insanları kendim gibi mutsuz etmek, kullanmak aşağılamak ve üzmek. Çok üst düzey fantezilerim var söyle demeyin söylemem ama psikolojim bozuk sadece ağlıyorum ve hiç bişeyden zevk almadan hayatıma devam ediyorum çok kişinin duygularıyla oynayıp hayatını s….. ktim ben napıcam böyle nasık düzelicem hem kendime hem çevreme zarar veriyorum dayanamıyorum artık günde 3-4 defa kusuyorum kendimden tiksindiğim için
Psikolojim bozuk olduğu için mi karaktersiz birisi oldum?
Cevapla