Konu çok hassas yardımcı olacaklar yazsın. Kocam bana Oros. dedi?

Tartışmıştık bir konu yüzünden ve bana böyle söyledi. O kadar gücüme gitti ki hala elim ayağım titriyor.

Yatak da dese normal. ama yatak dışında demesi çok ağırıma gitti.

Sonrasında özür diledi gönlümü almaya çalıştı ama nafile. Şu an işte telefon- mesaj yağmurları ama içimden çıkmıyor o sözü:(

Ne yapmalıyım hazmedemiyorum dediğini?
Güncellemeler
+1 yıl
Eşim akşam geldi özür diledi, yatakta dediğim için ağız alışkanlığı ile oldu, kasıtlı değildi dedi.
Ayrı yatıcam dedim onu almadım ama bir saat sonra geldi seni kendime kelepçeyle bağlarım yine bırakmam sen nerdeysen peşindeyim tatlı dedi tekrar özür diledi.
Şu an iyiyiz. Teşekkürler destekleriniz için.
Konu çok hassas yardımcı olacaklar yazsın. Kocam bana Oros. dedi?
Cevapla