Ayrı yatıcam dedim onu almadım ama bir saat sonra geldi seni kendime kelepçeyle bağlarım yine bırakmam sen nerdeysen peşindeyim tatlı dedi tekrar özür diledi.
Şu an iyiyiz. Teşekkürler destekleriniz için.
Çok ayıp etmiş :( Tartışma sırasında bu şekilde kendini kaybetmesi, hemde eşine böyle laflar söylemesi hiç doğru değil :( Bir müddet aranızı soğuk tut, yatağına bile alma, koynuna da girme... Sonra sinirleriniz yatıştıkça ve günler geçtikçe 2niz de yaptığınız hatanın farkına varacaksınız bence...
ben başımı kaldırıp bakmam bile bir erkeğe bunu nasıl der:(
ağızdan bazı sözler çıkabilir, asıl önemli olan sana o söylediği şey gibi mi davranıyor? eğer davranışlarında bir problem yoksa (yani açık açık söyleyeyim anlamazsın falan ; sana oros... gibi davranmıyorsa ' bir şans daha vermelisin, hata yapılabilir.)
hayır öyle davranmaz hiç. beni hayal kırıklığına uğratması da bundan.
bence bir kerelik affet.
içime oturdu.
Şimdi deme sebebi ne diyeceğim ama yine de böyle birşey demesini gerektirecek kadar bir sebep olamaz...
Belli ki hatasını anlamış ve kendini affettirmeye çalışıyor herşey senin insiyatifine kalmış.
ne olursa olsun denecek söz mü bu?
Kızgınlıkla demis agzindan kacmıs ben cok kufure karşı degilim bazen ağzımdan kaciyor affet ama surundur uyar vs vs bir kufur icin yuva yikalmaz
bu söz denecek söz mü canım ya? ilk defa duydum yatak dışında.
canım tamam kotu soz ama napcan bosancanmi sende ona etseydin
şu an düşündüğüm tek şey.
Bosama sakın bir kufur icin hepsinde var
evli misin sende?
Yok bekarim canım
Cevap
33Cevap
Aslında olmaması gerek ama çok takma bunlar evliliğin içinde olağan şeyler. Pire için yorgan yakma.. şu küs kalma İşinide üç günü geçirme. Yatağınızada küs girmeyin. Sende bu konuda sıkı bir sekilde eşini uyar çok bunaltmadan ve birdaha bu tür şeyler vukuu bulmasın diye..
küsmeyi bilmem. öyle biri değilim. bu söz canımı acıttı. yanına kalmamalı.
Kin gütme yanına kalmamalı falan..
Bunlar iyi bir şey değil. . Kapat bu konuyu yoksa bu don lastigi gibi uzar gider. Olaylar çok farklı noktalara gelir. Küçücük bir ateş koca ormanı kül eder. Allah muhaza. Bağışlama erdemliğini göster.
kin değil. hazamedemiyorum bu kadar kolay olmamalı dediği söz.
Çocuğun varmı?
evet. küçük daha.
Diyelim boşandın eeee hem çocuğa yazık... hemde bu ülkede boşanmış kadınada iyi gözle bakmıyorlar. Ayrıca ikinci evliliğindede bu ve benzeri sorunlarda cabası vs. Uzatma yuvanınıda kıçı kırık bir söz için dağıtma. . Haaaa, yok.. uzatacam diyorsanızda nediyim daha yaşa ve gör. Selametle. .
kocan bu sevgilin değil kalpten değil bu laf bak pişman olmuş affet gitsin hem affet zaten bidaha yapmaz bu laf için ilişki bitmez asla
ilk kez duydum yatak dışında. bu kavgada söylenmez ama ya.
sinirle olabilir o amaç taşıyan bir söz değil namususun sen hiç der mi bunu olmuş bitmiş kırıldın tamam ama sakın uzatma erkek olarak söyliyim hatasını anlamışsa affet zaten bidaha yapmaz sen tavrınla etkilemişsen ki zaten pişman etmişsin
ilişkide bile alnımdan öpen biriydi. nasıl der bunu bana:(
ablacim tamam anladik da sen neden bu kadar sey oldun bak alnindan open biriymis yatakta bile bugun cuma bir mesaj at eve cağir yuzune anlat onune bak hani emin ol doğali bu dediğim
namuslu bir kadına bu denir mi?
sinirlerim bozuldu böyle olmamalıydı:(
evet sinirle denir soz ağizdan cikti super hayran kaldim namus anlayisina ama burada abartiyosun affet adami bidaha yapmaz
Bir kadına söylenecek en son söz desem yeri
Boynuzu haketmis ama yapma
aldatmam. asla yapmam. ama içime fena oturdu o söz. dememeliydi.
Buna benzer çevremde 3 olayla karsilastim hepsinde de sonuç hüsran kadın yaptı yapacağını
herkes kendi hayatını yaşar. ben yapmam.
abartacak bişey yok, kabul et özrünü, fazla naz aşık usandırır
sende evliysen bilirsin halimi.
yatak da argo oluyor tamam ama bu normal zamanda denir mi ya canım?
öfkesini de ben onun..
sinirlerim bozuldu bacım ya.
perhiz yeter mi? ailemi arayıp anlaşamayacağımı söylemeyi düşünüyorum. anlatamam onlara aramızda geçeni. bunu yaparsam geri dönüşü olmayacak daha biliyorum.
illaki söylemişimdir ama bu söz ağır be bacım.
konu yatakla ilgiliydi. hoşlanmadığım bir şey yapmak istedi ben sonlandırdım ilişkiyi oda böyle söyledi.
çok mahreme girmek istemiyorum anal değildi.
hoşlanmadığım bir şeydi ve bende devam edersen bitiricem ilişkiyi dedim sonrada yataktan kalktım.
çok sinirlendi böyle dedi.
sonrada özür diledi ama çok üzüldüm bacım.
hayır tartışma nedenimizi anlattım.
bu sözü yatak dışında dedi.
öyle koca mı olur yahu? insanların psikolojisi nereye gidiyor böyle hayretler içindeyim.
Kardeşim insan sinirlendiğinde ne söylediğini bilmiyor o o* olduğun için dememiştir sadece kızgınlık belirtisi olarak söylemiş hatta istemsiz bir söylemdir %100
dil ışte dil kemiği yokki. oturup konuşun ve tekrar olmamasını kararlastirin. akşam ki surprize hazir ol sen yinede :)
içimi soğutamıyorum.
normaldir. ama sükunetinizi koruyun. ama bunu kullanmayın. çünki bu rutine dönebilir. insanız hatalar yaparız. tekrar etmemek ettirmemek gerekir.
vursa bu kadar canım acımazdı.
hmm anladım.
ağzından kaçmıştır büyüme o kadar 2. sefer derse süründür
bir şans daha ver boşver uzatma kocan o senin döverde severde:DD
nasıl ama ya. bunu diyemez.
diyemez ama uzatma bunun için boşanma olmaz
hazmedemiyorum
hazmetme zaten. kim oluyor ki sana böyle hakaret edebiliyor? kocalığını bilsin bence.
ne yapayım diye soruyorum. boşansam da içimdeki üzüntü geçmeyecek. ve blöf yapmam bilir beni.
Bir süre tepkini göster. hatalarını anlasın... yok öyle hayat arkasına hakaret etmek
o halde ben gidiyorum dedim. özür dilemeler ama içimden çıkmıyor.
tartışma sırasında dedi.
ilk defa duydum böyle yatak dışında demesini. olmamalıydı.
Karisina o kelimeyi kullanan erkek ise ben erkek degilim
kaç yıllık evliyiz, hayatta demez dediğim kişiydi kocam:(
Nasıl bir ders vermeliyim. telini açmıyorum. mesajlarına da dönmedim. sevdiğini hata yaptığını yazmış.
bir anlik sinirle insanlarin agizlarindan cikan sozler agir oluyor ama farkinda olmasi ve ozur dilemesi guzel
ayrılık sebebi değildir. herhalde ama süründür biraz kanka tekrar yapmasın
ne yapabilirim onu soruyorum.
yine de içim soğumaz.
o halde ayrılalım dedim.
kötü biri olsa bu kadar üzülmez yakıştırırdım. çok seviyorduk birbirimizi halada öyledir belki ama şu an sevgi- aşk düşünecek psikolojide değilim.
mesajlarını okudum ama dönmiycem. akşam nasıl olacak da sana gelicem vakit geçmiyor benim içinsen orda üzülüyorken diye yazmış.
aynı odada kalamam artık. aileme anlaşamadığımızı anlatıp ayrılmak istiyorum. onlara anlatamam aramızda bu yaşadığımızı.
yatakta ilişkiye girerken sana o ros demesi senin hoşuna gidtiyini söylediysen adamın dili alışmıştır
Bir adam karisina bu kelimeyi kullaniyosa onun erkekligindende serefindende suphe ederim
o kadar onurlu bir adam:(
Onun onurunu...
İyi bir söz değil, eşe öyle denir mi ya? Ama ağzından kaçmış olabilir
Bosanmayi dusunmedigine gore ozrunu kabul et fazla naz iyi degildir
düşünüyorum. keşke hemen bugün ayrılabilsem.
Yarakda denilince ne fark edio die dusunuyorumm nasil bir zewktir bu yav hadi orspm benim mi dicek? Yatakda sacmalik
ben orospuysam sende pezevenksin diyecen olay bitecek bir daha duymayacam seks dışında böyle şeyler dersin
bir seven insan asla ama asla karisina oro.. der mi ya. affedersen hata yaoarsin.
kızmış o an söylemiş. abartmayın. bunu gerçek olarak söylememişki
ya balkide ağzındanmı kacırdı
öyle söz kaçar mı?
aynen haklı bir tarafı yok sürekli kullanırmı o kelimeyi
ama bak ne kadar özür diliyor neden öyle dedi bir seyemi kızdı ki
Ya laf cakacaksin ya susacaksin büyütme bence
Boşanmayacağına göre otur kıçının üstüne.
valla içimden gelen tek şey bu aslında. soğudum çok.
Kes tamam ya
Ne demek kes? ne hakla yazarsın bunu?
Boşuna konuşuyorsun farkında mısın
sağol ya. iyi moral oldun bana şu an.
Ozelden bu konuyu konusabiliriz istersen
Neden özel?
Sonucta ozel bir mesele dertlesmr bakimindan
bir küfür icin yuva yıkılmaz. uyar tekrarla
kocandır sinirle sölemiştir boşvermelisin bence
yatak dışında söylememliydi.
tmmda sölemiş yani bir kere çıkmış kocan o senin farzetki yatakra sölemiş kaç yıllık evlisiniz bu arada
yatak da söylemesiyle yatak dışında söylemesi aynı olabilir mi?
hayır tabiki aynı olmaz yani bizimde öyle şeyler oldu ama geçiştirdik sonuçta evliyiz yani bir yerden sonra unutmak gerek ki hyatın diger kalanı güzel geçsin
sende dedin mi eşine zamansız yerde?
evet dedigim zamanlar oldu ani bir snirle olabiliyor yani demek istedigim önemli olan evliligin diger yönleri kapatıyor mu bu olayları
çok uyumluyduk her anlamda. keşke olmasaydı bu.
karın nasıl affetti seni dediysen?
bir anlık agzımdan kaçtı dedim sonrası zaten yatakta halledildi yani dedim ya yatak olayı iyiyse herşey unutulur merak etme
evet iyi, ama şu an hiç o taraflarını düşünecek durumda değilim.
benimde demeye çalıştıgım o tarafları düşünerek unutabilirsin sana yatakta sürprizler yapar ancak öyle unutursun bide çok büyütmemen gerek kafanda kaç yıllık evlisiniz peki birde neden bu tartışma oldu ve söyledi o lafı sana yazabilirsin bana ister burdan ister mesaj
uyumluyuz ama hoşlanmadığım bir şey yapmak istedi bende ilişkiyi sonlandırdım. oda bunu dedi.
yani ilişkide i hoşanmadıgın bişey yapomak istedi yoksa normal hayatta mı
ilişki.
söleyecegim çok şey varda rahat konuşamıom ya yazsana baan
yani lişikide büyük ihtimal bişey istemiştir senden sende yok dmeişsindir ama o lafı sölemesi nie anlamadım hem yatakta sölemiş sana
eeeeeeee
Neden dedi ne yaptin cnmm
neden tartıştınız ve bu sözü neyden sonra söyledi?
Hass. :S o sozu insan karisina nasil soyler ya.
o da agır konuşmuş
nasıl haddini bildirmek lazım? boşansam da geçmeyecek kızgınlığım o dereceyim.
ya ne boşanması sende
ne yapmalıyım, nasıl der ya bunu bana?
hiç gülme yanında fazla durma o da anlasın
Sende ona godos de
demem. yakıştırmam.
Yataktada mı öyle diyor?
yazdım içerikte.
Kötü bir durum aşağılayıcı olmuş zaamanla atlatırsın ama hıc unutacagını sanmıyorum
Ayrılma numarası yap
numara yamayacağımı bilir. gerçekten bunu istiyorum şu an.
Gerzek herif
ne yapayım, evi terk etsem de acım dinmeyecek gibi.
bu bile yeterli gelmiyor.
Barışın artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar