26 yaşında bir insanın aklında sürekli evlilik ve cinsellik olması normal mi?

Arkadaşlar 26 yaşındayım ve konu tabiki sadece cinsellik değil fakat ben artık birini sevmek istiyorum. İyi ahlaklı sadakatli birini bulup hayatımı paylaşmak mesela.
Açıkçası işim gücüm yerinde, kendi ayaklarımın üstünde de duruyorum çok şükür fakat kendimi yalnız hissediyorum.
Bu yaşlarda normal bir şey mi bu sizce?

26 yaşında bir insanın aklında sürekli evlilik ve cinsellik olması normal mi?
Cevapla