AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
9 daki abim helaya trip atiyor. Üzücü.
deme öyle o bütünleşmiş orayla o yüzden
Bilemedim :)
ahahah :D
:)))
9 0 7 8 çok iyi ya :)
aynen :D
benimki burada yok :D
seninkinide bulucam :D
ne kadar igrencsiniz.. merak ediyorum bu kafayla nasil bariniuosunuz.. hakaten acinacak durumdasiniz
5 sifonla muhabbet ediyorum aynı zamanda :D
sen yalnız olanlardansın heralde :D
sözlüm askerde kafayı yedim ona dert anlatıyorum asdfghkj :D
boşver artık 6 ya gecmeye basla :D
yok ya böyle iyi :D
1'den şaşmamak gerek!
sırıkla sıçıyoz biz uzun atla havada yapıştır :D
seninki ayrı bişeymiş öldüm gülmekten :D
Hepsini daha sıçmadım hiç.
Hepsini deneyecem demek istedim.
mutlaka dene özellikle 9 u
Tamam.
Sıfır kanka. Kendimi daha güvende hissediyom.
gusulude alıyon aynı zamanda hadi iyisin kanka
3 Kesinlikle tecavüz ediyor.
ahahah olabilir :D:D
6 da çok içlenmiş gibi :/
alaturkaya alışmış klozette yabancılık cekiyo :D
Ayni benim gibi :D
:D:D
3teki adam klozetle ciddi düşünüyor
çay içeceklermiş bir ara
ne çayı yahu adam klozete ilk buluşmadan vermiş :D
ahahah aynen :D
dokuz ve sıfır genelde
tabi ideali onlar zaten
şimdi ağlıyordum ya güldürdün beni
gül tabi ya ağlama :)
Trainspotting tabiki :)
8 hahhahahahahahahaha :D :D :D :D: D:D
sıçramasın ama dikkat :D:D
hahahaha cok güldğm bune yaa :D:D
profesyonel s*çma teknikleri :D:D
iğrenç :d
bence cokhoş :D
8 9 0 kabanla sictim ne montu :D
montla s*çan adam :D:D
Hahahahaha :D
hahahha bu ne l*n benimkisi
9 ve 8 :P
8 e dikkat ama :D
Sicmaktan sogudum. yaaa. s
niye gız deme öyle
1 ve evet montla sictim
neler hissettin kız montla :D
Valla sicak sicak cok guzel oluyodu ya uf :D
dumalı dumanlı ohh :D:D
0 yapıyorum o da olmazsa 9.
0 iyidir :D
Yuh 2 oda bir salon a. m. k.
:D:D
1. Geleneksel S*çma Olimpiyatlarına hoşgeldiniz
ahahah aynen :D
8 numerodaki dingil ters atlayışla alır diye düşünüyorum :D
8 de su sıcrama ihtimalide var ama alır aynen :D
Sadece suysa yine iyi :D
ul*an :D:D:D
8 çok harika denemem lazım ;)
dene :D
7 çok iyiymiş hahah
benim tercihim 0 :D
sadfsdf gece gece güldüm
gece gece çok gülme hadi tuvalete :D
genelde 1 ama 0 numarayı denemeyi düşünüyorum
9 a da bir bak
Çok marjinal çeşitler :D
7 ve 8 süper var mı ki böyle sıçan
deneyenler varmış burada :D
allh akıl fikir ihsan eglee
3 candır gerisi heyecan :))
aynen :D
Ahahahahahahahhha 8 numara düşünen adam :D
düşünmekten daha fazlası :D
Hic bu konulara girmeyelim kanka:D
aynen kanka :D:D
0 biraz deliğe kaçmış gibi duruyor
derinliklerden çıkmış o kanka :D
8 tabiki.. bu da soru mu
bizim tuvalet alaturka :'(
hemen bir alışveriş merkezinde denemeye git kanka üzülme
6 ve 8 ne l*n öyle ahahahaha
deneyin diye koydum bu resmi zaten :D
Bak 7 hiç temiz değil ordan deliği tutturamaz insan :D
profesyonel s*çma teknikleri bunlar herkes denemesin zaten ortalık batar soonra :D
9 ve 0 olmasa bir inandırıcılığı olurmuş :D
en gerçekçi olanlar onlar zaten :D
Tabi :D
7 fena gözükmüyor elinde tablet :))
Tavsiye üzerine denemeyi düşünüyorum
o zaman 9 ilk sırada olsun kanka
İnsan kankasına bunu yapar mı?
0 olsun o zaman kanka ben sana en ideallerini öneriyorum :D
Bu ne laaa :O
beğenmedin mi :D
Wc ye boşaltıma değil gün oturmasına mı gidiyoruz ne oliiiy :D
toplu s*çma günlerinin düzenlemesiyle daha iyi yöntemler bulunabilir bence :D
Tamam ben daha fazla fikire kaynaklık etmeden, sıvamaya geçmeden kaçayım. :D sana kolay gele :P
Hepsini denedim. Favorim 0 !
ideali o zaten :D
donuma bile sı*tım sen nediyon :)
oo çok iyisin bacaklardan süzülür o şimdi :D
akar gider :)
ay bu neeeee. d. d allah belanı vermesinnn
beğenmedin mi gız yoksa :D
ben 8 diyorum
sıçramasın dikkat et :D
gülmekten sıçıcam oldugum yere hahadfskd :D
ahahah sakın bak :D:D
Oha içine s*çmışsın ortalığın :DD:SDDS:D
aynı klozette birlikte s*çalım mı ne dersin :D
Olmz benim s*çtğm vr. s. s. s. s :DAS:D:AS:DASD:
gülmekten koltuktan aşağı düşüp yere vura vura güldüm :D:Dd.:D
Komşular uyancak sessiz ol :D
ohoo bu bişey mi sen bide beni s*çarken gör :D
Bunların hepsini yapıyosan daha görmeye gerek yok :D
birde bu var :D
https://i.hizliresim.com/EE3MQg.jpg
Yok artık bunun da mı yapıcaktın bize :D
herşey sizin için :D:D
Ahh peki pekiii :D
Boku çıktı sitenin *
Ben sıçmıyorum yaaaa
terleme yoluyla mı atıyorsun :D
Bunlari gorunce icine kacti istee vaz gectim sıçmaktan :))
peki madem :D
Gülmek öldüm yaa allahta seni güldürsün kardeş :))
amin abi, maksat eğlence olsun işte :))
sıçmaktan çok seks pozisyonları gibi.
Hergün Degişiyor
iyimiş :D
0 favorim.
9 u da dene
✌️✌️
hahhaah gülmekten altıma sı*tım :D 1 bnmki
ahahah kanka 1 cok sıradan :D
:Dd bazen 3 çü deniyorunm :DDd
Benimki 0 klozette yaşıyorum ben
ne güzel :D
9 ve 0 nedir ya :)))
pozisyon :D
0 a bayıldım ha :D
o zaman neden gidip denemiyorsun :D
Bacağım sığmaz be :D
herkese gönderdim o zaman bunu dene :D
https://i.hizliresim.com/EE3MQg.jpg
Oha o ne ya :D
buda ayrı bir teknik işte :D
benimki 0 :))
helal işte bu :D
hiç yalan söylemem :D
yalan söyleyeni görende s*çmıyo sanar kanka ne gerek var yani yalana demi ama :D
aynen öyle kardeşim, her türlü sicacaksin zaten yalana ne gerek var :D
aynen hemde azimle yapacaksın onu hatta sağ ve sol kalçadan bastıracaksın şiddetini arttırmak için :D:D
sıfır sıfır sıfır!
7 :))
9 ve 0 kanka
iyimiş kanka :D
1 tabiki :))
ne demek 1 :D
insan gibi yapıyoz işte :) ama genellikle alaturka tercih ederim yoksa 1 deki gibi :)
6 daki alaturkaya alışmış ama aceleden klozete s*çmak zorunda kalan biri :D sana uydurabiliriz bak :D
yok almıyım o saçma pozisyonu :) her yerde adabına göre yaparım :D
peki madem :D
Sekiz
7 reis
Aa benimki 0 . d
helal :D