Millet giyinmeyi bilmiyor mu yoksa ben mi yobazım?

Öncelikle söylemeliyim ki halkın marjinal dediği açık görüşlü kişilerden sayılırım. Ama artık yolda sokakta o kadar saçma giyinen insanları görüyorum ki çıldırmamak elde değil. Kadınlar teşhir yapan kıyafetler giyiyor. Mesela meme ucu belli eden kıyafetler, iç çamaşırı gösterme çabaları, kalçaların ve memelerin yarısının açıkta olması vs vs. Erkekler de penisi belli eden dar eşofmanlar, saçma sapan atletler giyiyor. Zaten erkeklerin giydiği şey bana sadece göz kirliliği yapıyor. Kadınların yaptığı teşhircilik ise zaten yüksek olan erkek libidosunu iyice tahrik ediyor. Tahrik oldum diye kimseye laf atmıyorum veya taciz gibi bir şey asla yapmam ama geröetek bu kadar açıklık ve teşhircilik hoş değil. Bunun bir ortasını bulamıyor mu millet? Yobaz dinci diyeceklere şimdiden diyeyim, yobaz değilim, ateistim. Sorudaki yobaz mıyım sorusu da ironi için.
Güncellemeler
+1 yıl
Taciz, tecavüz vs gibi şeyler asla kabul edilemez. Medeni düşünen insanlar için soruyorum bu soruyu. Suç unsuru olan şeylerin kesinlikle affı olmamalı.
Millet giyinmeyi bilmiyor mu yoksa ben mi yobazım?
Cevapla