Sitenin zeka seviyesi mi düşmüş? Bana mı öyle geliyor?

Gerçekten cevap aranan sorulara (eğitim, sağlık, ekonomi gibi konularda) hiç bir cevap gelmiyor ya da troll cevaplar geliyor. Ama biri gelip saçma sapan kocamı, görümcemin eski kocasıyla aldattım gibi sorulara 30 40 tane görüş geliyor?
Site neden kalitesizleşti?
Bir tane fake gelip iğrenç fiziğiyle nasılım diye soruyor, 100 tane erkek gelip çok güzelsin, alev aldi buralar falan yaziyor. Cinsellik disinda hic bir soru cevap bulmuyor.
Sitenin zeka seviyesi mi düşmüş? Bana mı öyle geliyor?
Cevapla