Kimseyle ilişkiye girmek istemiyorum o yüzden kızlık zarımı kendim bozmak istiyorum neyle bozmalıyım?

Korkuyorum birde çok kanarsa ne yaparım diye düşünüyorum parmakla mı bozsam daha iyi olur kalın bir şeyle mi hangisi daha az acır?
Kimseyle ilişkiye girmek istemiyorum o yüzden kızlık zarımı kendim bozmak istiyorum neyle bozmalıyım?
Cevapla