Niye bu kadar libidonuz yüksek ki!
Yaniii avcisiniz anliyoruzda bu kadarıda çok fazla değil mi sizce?
Yaniii avcisiniz anliyoruzda bu kadarıda çok fazla değil mi sizce?
valla o dediğin 250 gram için bişeyler yapacak zamanı geçeli çok oldu zira 1-2 saatlik eğlence için 1 ton şete katlanmak istemiyorum libidom yüksektir ama ben nefsine yenik düşen aklı bacak arasında çalışan bi hayvan değilim açlık başıma vurduğunda koy kafayı yat uyu diyebiliyorum kendime ve şu saatten sonra da bana gerçekten aşk ve bağlılık vermeyecek hiç kimse için kılımı kıpırdatmaya niyetim yok ahiret inancım da var bu dünyada girmem öteki tarafta çok çok daha güzeliyle mükafatlandırılırım eğer ki rabbim karşıma bu dünyada bana o bahsettiğin 250 gr dan fazlasını verecek birini çıkartmazsa.
hayır tabiki bak erkekler açken çok sallarlar herşeyi yaparlar ama bir kere doydular mı sen istesen de yaptıramazsın , ben hiçbir zaman herşeyi yapan insanalrdan olmadım benim için seks kaliteli insanla kaliteli bir şekilde yapılır
Hayır ben bir onun için yapmam 3 yıla yaklaştı ben boşandım ve ona vok ihtiyacım var ama işte ihtiyacım sadece ona değil onu taşıyan kişiye ihtiyacım var hayatımın anlamı olarak
Cevap
27Cevap
250 gram altın için belki? :)
ama hesapladım oda baya azmış yok yapmam.
Hayır neden iki üç tane andaval yüzünden hepimiz zan altında kalıyoruz.
Sen gene de öyle tanımlama kendini ve kadınları. Bırak o kekoluk kekolara kalsın
gercekden 250 gıram cok fazla bizim atalarımız cindekiler 50 gıram daha az diye çin settini yaptırmış insanlar uzaydan görünüyor sen ne diyon :D
Bir genellemeci daha :D Siz erkekler derken babanıda bu grubun içine alıyorsun yani? :D Genelleme yapmadan 2 kere düşün bundan sonra :D
yaşın gereği ve takıldıgın cevre dolayısı ile bunu yazman mantıklı.
tabıkı oyle degıl.
O 250 grm dediğin varya ufff hayattaki en zevkli şeylerden biri ,😍
250 gram için herşeyi yapmam ama veren olursa her istediğini yapmam
250 gr ma 1 kg lazım 😂 yok burada öyle biri
İstekliyiz. Sen hiç istemiyor musun?
Valla yapıyorlar istediğini sırf onun için
Daha fazlasını yaparız
Prensiplerim var her şeyi yapmam
Allah belasını versin onların,
Zaten dertliyiz
Bırak bizi
250 gram ne?¿
Anneme sor, o daha iyi bilir.
Umrumda bile değiller olmasa da olur
250 den sonrasını okumadım, hani nerde 250
Peki sen o 250 gramı vermek için ne istiyorsun
yok ya okadarda değil (250gr ne) analdığımız şeymi
300 gram olmazsa olmaz 250 bana az gelir
Sana hep abazalar denk gelmiş
yapıyolar
tarttınmı kanka
Kişiden kişiye değişir ama deidğin gibi çoğu öyle
Hayır
Yaparlar yaparız
😂😂😂😂
Sana kalkmaz
Libido durdurmuyor
Uzaya merdiven dayarız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?