Bizim ülkemizde kadın olmak gerçekten zor bunu yavaş yavaş anladım ben şuana kadar bir kadının erkeği taciz ettiğini görmedim Bizim ülkede kadın her yerde daraltılıyor pislokojik olarak üstüne gidiliyor Bunun nedeni aslında erkeği büyütürken oğlum göster pipinii bakalım demeleri ile başlıyor kıza ise sakın dışarı çıkma oranı kapat buranı kapat ile başlıyor kadınları sadece cinselliikk için gören erkek kafası cahil ülkelerde var ne yazıkki Bizim ülkemizdede var Kadının bir önemi yok bizim ülkemizde kadın sadece çocuk yapar evde durur bulaşık yıkar yemek yapar Kadının değeri yok .. genel evleri bizim ülkemizde var Bir genel evine binlerce erkek gidiyor sizce kadının değeri bu kadar mı düştü Birileri bizim ülkemizdeki erkek kafasını çözmüş işi ticarete dökmüşKadını cinsel obje olarak gören sektör var... ailelerde bir kız bir erkek ile öpüşsün kızın babası kızı döver Aynı babanın oğlu bir başkasının kızını istediği herşeyi yapsın baba gurur duyar aslan oğlum diye bağrına basarKadının değeri işte bu kadar... bir erkeğe saygılı olmayı hoşgörülü olmayı dürüst olmayı insanlara yanlış yapmamayı güzel temiz ahlaklı olmayı Bilinçli bir insan olmayı öğretmiş olsalardı burada ve sosyal medyalar da realdeKadınlara sapık sapık mesajlar değil de güzel sohbetler olurduİşin kaynağı aileden geliyor
Artık öyle bi boyuta geldi ki çoğu insan bunu gerçek hayatta da yapıyor artık ciddi ilişki denen bi şey kalmamış gibi hissediyorum hwrkesin amacı bska bir şey
Haklısın zor bir dönemde yaşıyoruz bende yalnızım ve sıkıldım artık istiyorum banada değer veren şevkat gösteren bir bayan olsun beni sevsin ama olmuyor
En çokta sevdiğim insanın dizine başımı koyup o saçlarımı severken ben orada huzurla uykuya dalmak istiyorum sence çokmu bir şey istiyorum bu kadarını yaşamaya hakkım yokmu?