Bu erkekleri anlamıyorum. Hiç mi normal arkadaşa ihtiyacınız yok?

Çevremde kimi görsem kiminle arkadaşlık kursam normal bir arkadaşlıkla alakası yok. İhtiyacı yok gibi. Ben normal bir arkadaşlık istiyorum. Eğlenelim oyun oynayalım vakit geçirelim. Ne bu cinsellik durumları ya.
Bu erkekleri anlamıyorum. Hiç mi normal arkadaşa ihtiyacınız yok?
Cevapla