Erkek bakire ve genç koz istiyor diye mi kendinizi kısıtlayıp erken yaşta evleniyorsunuz?

Beni kimse almaz yaşım geçince bakire olmazsam mı diyorsunuz? Yapmayın bu saygısızlığı kendinize

Şunu anladım erkeğin doğru kişi olduğunu bilmek için birlikte olmak lazım eğer terk edip ayrılıyorsa gerçek yüzünü görmüş olursunuz
Kadınların hayatına karışmaya hakları yok kadınlar hakında karar vermeye hakları yok cinselik
yaşamayın kullanılıp atılırsınız diyenler?

Kadın neden kullanılmış olsun?
Cinselik tek erkek için mi var?
Her erkek cinselik yaşadığı kadını obje görüyorsa evlenilecek erkek yok demek o erkekten koca olmaz baba olmaz
Zarı olmayan evlenemez anne olamaz mı bu nasıl zihniyet bunu demek istiyorlar
Kadınlar cinselik yaşamasın diye kadınlar cinselik yaşamayın değeriniz bilinmez kimse almaz diyorlar öyle erkekten bi halt olmaz kadınlar uymayın bunlara ezdirmeyin böyle erkeklere yüz vermeyin

Bakir olmayıp bakire isteyen genç olmayıp genç isteyen erkekten sadakat beklenmez
Erkek yapar diyen biri aldatır
Erkek bakire ve genç koz istiyor diye mi kendinizi kısıtlayıp erken yaşta evleniyorsunuz?
Cevapla