İlişkiden sonra partnerime teşekkür ettim diye kızdı. Yanlış bir şey mi söyledim?

Cinsel ilkişkiden sonra partnerime ‘teşekkür ederim’ dedim oda biraz bok bir ifadeyle ‘teşekkür mü edersin?’ Diye sordu. Sonra da biraz bozuldu sanki bana olan davranışı değişti ya da birleyen kızdı. Ama ben yanlış bir şey söylemedim mi siz ne dersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Cok guzeldi. Tadin damagimda kaldi desen daha mı doğru olurdu?
İlişkiden sonra partnerime teşekkür ettim diye kızdı. Yanlış bir şey mi söyledim?
Cevapla