Yargılamadan bakın nolur çok zor günler yaşıyorum sevgilimle ayrıldım ve geçmiş peşimi nasıl bırakır bilmiyorum?

Kızlar Bir Adım Öne cinsel anlamda sürtünerek biseyler yaşıyorduk o kadar pişmanım ki kendimi evleneceğim kişiye saklamadigim için o kadar üzgünüm ki aileme söylesem öldürür beni bekaret önemli bizde korkuyorum kızlık zarına zarar gelmiş midir diye hiç yanma acıma kanama olmadı ama regl son günleri olduğunda bazen yapıyorduk o yüzden anlamamış olabilirim ama acı hissetmedim kızlık zarı yirtilirken anlar miydim sizce önüme nasıl bakcam başka birisini nasıl sevcem bilmiyorum ölü gibiyim sürekli ağlıyorum hayatım kaydı o önüne bakacak ben böyle kaldım öyle sert bir şekilde içine girmedi hiç ama surtunduk bozuldu mu bilmiyorum ruhum bozuldu onu biliyorum yaşayacağımı da sanmıyorum belki de bugün varım yarın yok
Yargılamadan bakın nolur çok zor günler yaşıyorum sevgilimle ayrıldım ve geçmiş peşimi nasıl bırakır bilmiyorum?
Cevapla