Dominant bir kadın olmak tercih meselesi mi içten gelen bir durum mu?

Bazı kadınlar nedense çok dominant. Eşine sevgilisine köle muamelesi yapıyor. Bu durum karşı tarafın aşırı pasif olmasından mı kaynaklı? Karşı taraf baskın olsa da kadın bir şekilde domine mi ediyor erkeği. Böyle olmaktan mutlu mu bu tür kadınlar. Yoksa engel olamadıkları bir karakter mi?
Dominant bir kadın olmak tercih meselesi mi içten gelen bir durum mu?
Cevapla