AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
kabul et tanış ne bekliyon olur de
sonrada kolay kız diyosnz :D
ben demem zaten ettiğimde hemen kabul etmedi red yedim küsüştük çıkmadık sonra ilerde sadece sordum niye çıkmadın diye oda süründürmek için dedi kızdım içimden gerizekalı oyun oynamış o yüzden uğraşma et kabul.
cıkmak okadar kolay değil zaten önce biraz zaman lazım birbirimizi tanımamız gerekiyor. tanısmada iste olurda birgün mucize olursa sorarsa tanısabilir miyiz diye, önceden tedbirini almaya calısıyorum ne diyebilirim diye soruyorum :)
onunkuda sacmalık bence hadi düsünmek icin zaman istersin tamam da birbirinizi yeterince tanıyormuşsanız direk red sacma bence.
olur birbirimizi tanıyalım de beğenirsen çık tartarsın zaten elemanı
evet :)
Basit olsun işte niye yokuşa sürüyosunuz işi
basit olsun derken
Çokta basit olmasın yani ne çok zorlayın nede hemen kabul edin arasını bulun
arası ne mesela? :)
tanisalimmi deynce sebep? diye sorsak :) oda oylesine falan der bizde olabilir desek olurmu mrsela
ahhahaha seninki biraz küfreder gibi olur :D
ee ne olcak baska :D
neyse senin amacın belli oldu
derken? neyse bosver iyi geceler
Vereceksen ne nazlanıyorsun derler adama
yuh sen hic biriyle tanısmaya falan kalkısma bence :D
Bence sen dediğimi yanlış anladın cınım:)
hacttpe sen adamın dibisin
@unknowns Eyvallah kardeşim o senin güzel görüşünden:))
bilmiyorum yanlıs mı anladm olabilir :))
Olmaz mı? olabilir.
: )
Ben utangaçım tanışamazdım zaten :D
cok hoşlanıyorsan? :D
O zaman bakarız :D ama kızın davranşılarıda önemli :)
Kızlar tokat gibi cevap veriyor babalara geliyoruz.
Bak Bak gördünmü adam haklı :D
hoslanıyorsan tanısmıyomusun be kardesim tren muamelesi mi yapiyosn tek :D
Ne treni ya trenden hoşlanırmı insan :D
soruma cevap ver sen :D
Yapardım 2 tokat atardım doğru düzgün cevap ver diye ama nasıl içkiliyim :) şaka bir yana ederdim ne olucak efendim ama kekeliyerek tabi oda vurun oğlana modunda davranırdı büyük ihtimalle o yüzden tartışılır ama etmek lazım efendim bir gün kızlardan bir teklif gelirse kalp krizi felan geçirirm heralde aya çıksanız ilk adımı aydan beklersiniz siz yokmusunuz? :D
ya tabi bekleriz olm erkeksiniz siz kadin degil :D cesaretli olun biraz.
Ne alakası var ya cesaretle :D bazıları gelip ediyor efendim ama çok nadir bursa kumaşı gibi :D
bazıları falan değil efendim hep erkekler yapar :D bu böyledir dedelerimizden öyle öğrendik ve bir 5o senede böyle devam eder sanırım :D
Siz öyle diyorsanız öyledir efendim bizde gerekeni yaparız :D karşımızdaki odun olmasında ben neler gördüm "seni seviyorum" diyorsun "eyvallah" diyor hah :)
aynen ya dusun kızın halini :D neleri var ya
Kızın halini ne düşünücem sen ne düşünüyorsun öyle bir kız hakkında :D erkeklere söylüyorum başka bir şey diyorlar :D
ya tabi hic tanimadigin biriyse baska dusunuruz :D de ben sevgili falan kasdettm :D
Zaten sevgiliydik anlamında düşün :D böyle diyor küreklemi vuruyum ıslak sopa ilemi? :D
konuyu ben galiba yanlıs anladm eyvallah diyen senmi omu :D
Kürekle veya ıslak sopa ilemi vuruyum derken vuruyum dediğime göre ben olmalıyım :D o tabiki ben niye eyvallah diyim :D öpüp başıma koyarım :D Kıza seni seviyorum diyorum o bana eyvallah diyor :D sen düşün :)
hahah iyiymis :D demk ki kız hem nazlı hem agırdan aliyo harika bir kzms sevdim :))
Ağırdan? :D olan olmuş olanların üzerine bunu diyor efendim ne ağırı kalmış aramızda :D bildiğin işi yokuşa sürüyor ne ağırı :D
öyle kızlar hep tutulur ama :D buda abartılı yav kabadayı ayağı tam :D:D
Aynen :D bu tutulmaz bırakılır odun bu al vur ama ağaç yaşken eğilir bu artık yaş değil buna balta gerek :D
yuh abart yani diyodur da hep demiyodur cekiniyodur belki ne bırakcen kızı seven bırakr mı insan oooll :DD
Ben bırakmadım zaten o bıraktı :D
hicte uzulmemissin valla :D
Yoo hala üzgünüm :(
her tanışmak isteyenle tanışmıyoruz
Tipim değilsin diyorlardır
Ben snnle tanışmak istiyorum:)
boylemi derdin yaniii
hyr ben snnle şahsen tanışmak istiyrum:)
sebep :D
herkes uyudumu diye sormuşsun ya ben uyumadım:)
soruma az cevap geldi ya ondan dedm ben :9
olsun tanışmak istedim :)
kişiye göre değişir o :)
anladm tskler :)
rica ederim :)
merhaba saatiniz kaçtı acaba :)
onun saat değisik mi oluyo saat bari de :)) :D
Sus aptl slk ya sus diye cevap verir :)
biraz daha abart :D
Gercekler acıdır :)
herkes aynı degildir :)
orası öyle tabi :)
: )
şimdi sen cocuğamı verecen oha yok artık
laaan ahahajajajajajajajajahahahahah akşam akşam * :D:D:D
@Bthn124
buda bana veriyor iş tamam topluyoruz arkadaşlar
@SheklizHaniyy haah yakaldım seni :DDD
@Sularıkesik
Bittiyse susabilirsin :D
ASdfsaf :/// @SheklizHaniyy
Hepsini alabilcekmisin ki?
Uğraştırma çocuğu ne basiti bosver hacı 😃
hemen tamam derse zor demiyosunuz hemen kaptim havasi oluyo ama sonrada :D
Yok öyle bişey hurafe bunlar 😃
yooo oyleleri var :D
Boşver hem kendini hem çocuğu yorma :)
yani ne demeli kız tanismak isterse erkek? :)
bir Kabul et Belki çok seviyordur seni :)
bakisiyoruz ama bir merhaba bile demedi daha ne kabul etmesi..
nerde bakışıyorsunuz okul?
okul
valla sende ondan hoşlanıyorsan tama de olsun bitsin sevenler kavuşsun bir ömür mutlu geçsin :D
l*n cocuk gelip tanissa bir tamam derim de hic yani :D
Yav Neden Beni Uğraştırıyorsun Ozaman Kız :)
:(((
merak etme bir gün gelir :) üzme kendini
gelmiyo iste
Gelir Gelir :)
zor ya :(
Yav Ne kadar Umutsuzsun Sen Sabret Sabrın Sonu Selamettir Eğer Olmuyorsa Kısmet Değilmiş Daha İyisi Çıkacak Karşına Demektir Senin İçin Daha Hayırlısı
umutsuz değilim ve hic olmadım. en kötü zamanlarda bile ufacık bir umudum vardı. ama insan 10 aydır bakısıp birsey yapmayınca az da güceniyor insana koyuyor be sebastiyan
Bilmezmiyim Sanıyorsun Bende Aynı Durumdayım Aynı Çıkmazın İçindeyim Nasıl Koyduğunu İyi Bilirim
ama bosu bosuna acı cekiyorsun. gidip tanısmayı denesen böyle olmaz iste
İnşallah Yarın Gidicem :)
nekadardır bakışıyosunuz? :)
sanırım 8-9 ay kadar Oldu :) Yani aslında ben ona bakıyorum ama ara sıra baktığını hissediyorum :)
ay birden gidince sasıracaktır bukadar süre sonra eminim :) ee ne diyeceksin kıza? :)
gülümserim
bu zaten en iyi taktik :)
aynen butun yuk tarşı tarafa
ulan varya çok canisiniz :D
olcak o kadar @MasiveR
Ufff spk msn yha. s
İşte bunu seviyorum. :D
Kezban detected :D
:D :D
tipik türk kezban
Kezbanuslar keyif kaçırmaya birebirlerdir :)
küpelıyse cinconsa kabul edilir..
Kisiye bagli. p
hoslandıgın kisi iste? :D
Hoslandigim kisi mi bilmiyorum ya :D
peki :D
Ben tanismak isteseydim tepknz ne olurdu
mesela ben tanışalım desemne derdin :P :D:D:D:D
Denemek lazim :D
Sevişelim
Olur..
Hahaha :DD
gidin baska yerde oynayn
grup yapak :P az ötede oynayın mk...
Saçmalamayin şaka
Tanışak mı bayğan
selam tanışalımmı
hmmm :D
ben öyle yapıyorum şahsen sonrasındada bir sürü makale :)
ee cevap ne oluyor genelde :)
olur deniliyo tanışıyoruz bir çok kız arkadaşımla öyle tanıştım ve hala görüşüyoruz :)
kotu dusunuyormusun ama o kiz hakkinda olur deyince :)
yooo maksat sohbet muhabbet arkadaşlık
Tanısalimmi -_-
degisik :D
Neyi değişik tanışalımmı dedim -_-
cok banal bir merhaba desen daha az tepki alrsn :)
Merhaba tanışalımmı gizli hanım?
aa banamı diyordun ben bir kıza öyle derdin sanıyorum :D
Tabi size -_- yok öyle her önüne gelene tanışalımmı diyecek biri değlim hatta dediğimi hatırlamıyorum bile heralde gizli olduğunuz için size dedim muhtemelen tanışmıcaksınız oyüzden sıkıntı yok ^^
bilmiyorum birden degisik geldi de olablir :)
-_-
Utangacım ben. :D
eee? :D
nolmuş neymiş
hiççç