30 yaşında ama ne seks yaşamış ne de mastürbasyon yapmış birisi sağlıksız mı?

Çevreden herkes sağlıksız diyor. Bu yaşına kadar sağlıklı birisi en azından ikisinden birini dener yaşar. Sizce insanlar uydurmuyor mu? Yoksa sağlıklı herkesin yaşaması mı gerek?
30 yaşında ama ne seks yaşamış ne de mastürbasyon yapmış birisi sağlıksız mı?
Cevapla