Sevgilim herkesin icinde seyime elledi? Cok utandim, cok kotuyum :(?

Sevgilimin arkadaslariyla bulustuk herkesin icinde ( 3 4kisiydik) resmen seyimi kavradi ve sıktı. Cok utandim masada otuyorduk kipkirmizi olunca bisey diyemedim herkes noluyo orda falan ddi :(((( anlamislar midir?
Sevgilim herkesin icinde seyime elledi? Cok utandim, cok kotuyum :(?
Cevapla