Türkiyede bakire kızlar el üstünde tutulurken bakir adamlar niye aşağılanır? Bu çifte standart cinsiyet eşitliğine aykırı değil mi?

Her tür yaşam şekline ve herkesin bedenine saygı duyulması gerekirken bakir erkeklere neden aşağılayıcı lakaplar takılıyor?
Türkiyede bakire kızlar el üstünde tutulurken bakir adamlar niye aşağılanır? Bu çifte standart cinsiyet eşitliğine aykırı değil mi?
Cevapla