Sizce arkadaşlar doğrusu iyi olan ne benim için yapmalı mıyım yapmamalı mı?

Nişanlısıyla insan bir şeyler yaşamalı mı seks hariç sevişmek sürtünmek falan gibi şeyler ben çok istekliyim ama günaha giricem diye korkuyorum nişanlım anlayışlı birisi istemezsem istemez her şey benim elimde yani ekim ayında evleneceğiz ben nişanlıma desem mi bir günlük bir yer tutup kalsak işte sevişme tarzı şeyler yaşasak
Sizce arkadaşlar doğrusu iyi olan ne benim için yapmalı mıyım yapmamalı mı?
Cevapla