Arkadaşlar bipolar hastasıyım ve mani dönemine geçerken zorlanıyorum yardım eder misiniz?

Resmen p*rno bağımlısı oldum. Mani dönemi yaklaşıyor hissediyorum. Nasıl kurtulabilirim bu durumdan? Biraz zor çünkü beynin dopamin mekanizmasını etkiliyor.
Arkadaşlar bipolar hastasıyım ve mani dönemine geçerken zorlanıyorum yardım eder misiniz?
Cevapla