Eniştemden hamileyim çocuğu aldırmak dışında çözümüm yok mu?

Kardeşimle eniştem evlenmeden önce de ilişkimiz oluyordu 3 aylık evliler yine ilişkiye girdik bu sefer hamile olduğumu öğrendim doğursam babası kim izah edemem kimseye, boşanıp benimle evlenme durumu da yok bunu bile bile ilişki yaşadık zaten evlilik beklentim yoktu, enişteme söyledim aldır olsun bitsin diyor. Bu gözüküyor sanırım sadece ama ben bir cana nasıl kıyarım 😔
Eniştemden hamileyim çocuğu aldırmak dışında çözümüm yok mu?
Cevapla