Neden soruların geneli kadın ve fantezi içerikli neden kadınlarımızı aynı noktaya koyuyorlar biri bana açıklasın lütfen?

Yukarıda bahsettiğim değerli ve değersiz kadın olarak ikiye ayrılmış sorular var iyi ve kötü diye adlandırılıyor ve hiç hoş değil oysaki kadınlar cennet bahçesinde bir gül kadar güzeldir sorularımızı kadınları kötüleme amaçlı yazmayalım lütfen ve ben o kadından üstünüm tarzı sorularda var hiç yakışmıyor KizlarSoruyor sayfası olarak?
Neden soruların geneli kadın ve fantezi içerikli neden kadınlarımızı aynı noktaya koyuyorlar biri bana açıklasın lütfen?
Cevapla