Kızlık bozma kendiliğinden mi bozuldu siz mi bozdunuz. nasıl oldu bozanlarrr.
Bende sevgilimle yapicam korkuyoruz ama tüyo verin az.
Bende sevgilimle yapicam korkuyoruz ama tüyo verin az.
Hiç bir kızı bozma , hayatını karartma kızın ve bunun vebalini de üzerine alma. İlerde başkası ile evlenirsin belki ve bu vebal senden ağır olarak çıkar. İlerideki eşini ve çoluk çocuğunu düşün derim öncelikle. Ama şayet bekareti yoksa hiç sorun yok, çünkü eğer yapmazsan kız , senin hemen arkandan kerizlikle suçluyor seni daha sonra..
Cevap
4Cevap
Eğer partneriniz sizi yeteri kadar hazirlarsa ( sular seller akacak kıvam) sinek ısırığı kadar bile canınız yanmayacak merak etmeyin
Süpanekeyi tersten okuyarak ilişkiye gir kardeşim, prezervatif enbile gerek kalmaz...
bunun tüyosu falan yok haldur huldur değilde sakince yakınlaşın
E. Güzeli riski yok anal dan yapmak
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?