Eşim sezaryen istiyor. Ben doğurmak istiyorum. Onu dinlemeli miyim? Doğuma kim karar vermeli?

eşim strese sokuyor. sezaryen yap normal yapma zorlanmazsın daha rahat edersin diyor sırf kendi zevki için istiyor farkındayım vajinamın genişlemesini istemiyor. Annem kendin doğur daha sonra toparlanma kolay oluyor demişti iki türlü doğumu denedi. Doğuma benim karar vermem gerekiyor ama o karışıyor kim haklı burada
Güncellemeler
+1 yıl
Soru sadece erkeklere özel olmuş bende kadılar neden yazmıyor diyorum
Eşim sezaryen istiyor. Ben doğurmak istiyorum. Onu dinlemeli miyim? Doğuma kim karar vermeli?
Cevapla