Sosyal anksıyete hastasıyım cınsel hayat denen bır sey yok duruma canım sıkılıyor ihtiyaç olduğu ıcın rahatsız oluyorum ne yapmalı?

Bırılerıyle tanısamadıgım ıcın sonuc yalnızlık ve durum o kadar dokunuyor kı
Sosyal anksıyete hastasıyım cınsel hayat denen bır sey yok duruma canım sıkılıyor ihtiyaç olduğu ıcın rahatsız oluyorum ne yapmalı?
Cevapla