Erkeğin kucağında oturmak öpüşmek çok güzel bana göre. Erkekler sever misiniz?

Ben mi anormalim yoksa seven var mı? Ben hep erkek arkadaşımın kucağına otururum. Sertliği hissetmek bile ayrı güzel. 🤤
Erkeğin kucağında oturmak öpüşmek çok güzel bana göre. Erkekler sever misiniz?
Cevapla