Ben mi anormalim yoksa seven var mı? Ben hep erkek arkadaşımın kucağına otururum. Sertliği hissetmek bile ayrı güzel. 🤤
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Anormal bir durum yok, herkesin haz alacağı tarzda yakınlaşmalardan bir kaç tanesi.. Sonuçta kimse sosyal mesafeye uyarak sevişmiyor ahsjalsks
Tabii ajahshjj
nasıl sorular ya sevmeyen erkek var ise o erkek değildir zaten 😂😂😂😂😂😂
😂😂 evet herkes de seviyormuş zaten masallah
ee bi zahmet 😀
Severim, özellikle o sertliğin karşısında yumuşak bişeyler hissedince benimde hoşuma gider
Kimin gitmez kii
Bi de az hareket etse, kendimden geçsem.. Final yapmak istiyorum o an.. Sıcak sıcak.. Yanıyor
Off guzell
Gizli olmayaydın... Neyse :)
Gizli değilim zaten ajshsjsjshsj biz konuşuyoruz
Kendini belli et o zaman :)
😉😉
Kimsin :) merak ettim
Et azcık 😂
Peki söylersin çok bekletme :)
Evet ama skimizin üstüne oturunca kırılcak gibi olyo keske öyle değilde penis içinize giripte otursanız
Ahahah o sekse girer ya romantik romantik oturup öpüseceksin iste
Ahaha olmuyor işte azıyoruz 😂
İste azdiktqn sonra sekss😈
Uwwww seksi şeytan seni 😂
Öyleyiz jwhwhw
Nirvana’ya ulaştır onu hadi beline kuvvet 😂
Heehehehehehehe
Lan şöyle kafa dengi kız bulsam evlencem anasını satim cinsel esprileri bile kaliteli 😂 şimdikiler odun odunnnnn 😂
😂😂😝 benim de kafa dengi birine ihtiyacım varr
Ahaahha e ne güzel işte beni buldun 😂😂
Sanal istemiyorum ben yanımda olacak biri lazım
Bursa da mısın?
Samsundayım
Yakın olsan gene araca atlayıp gelirdim her hafta sonuda Samsun uzak be 😂😂
:))) evet
üniversitede falansan yatay geçiş yap buraya 😂
Kesinlikle. Özellikle kadın elbise veya etek erkekte eşofman veya Jean giydiyse
Erkek dar pantolon giycekkk🤤🤤
Eşofman ile daha ney hissediliyor. Dar pantolondan daha net emin ol🤣
Dar pantolon efsane yaaa ben eşofman sevmiyorum
Aslında en guzeli ya sadece iç çamaşırlar ya da hiç olmayacak🤣
Kıyafetlerle opusmekkk burada amaç romantiklik falan seks değil ya
İlla seks olmak zorunda değil ki! Soyunmak hissetmek seks ile sonuçlanacak diye birsey yok.
Ooooww tabii
Böyle bir elektrik bir ilişkide yakalandığında emin ol kışkırtmak seksten daha zevkli oluyor 😁
Kesinlikle katılıyorum
Başka şeyler de anlatırdım da neyse😁
Aanlaatt yaa
maalesef fazla açık burdan anlatamam🙈😁
Evet otururken kalçaları sıkması da bizim için güzel shdhhshd
Sevmek ne kelime bayılırım olsada yapsam birisiyle itiraz bile etmem
Ben de çok severim. Hele bir de elbise ya da etekle beraber ince külotluçorap varsa offff :)
Güzel gerçekten. Erkeğin de dar pantolon giymesiii. 2 kat zevk 😀
:) Kesinlikle katılıyorum. Özellikle de kadının kucakta boxerın üzerinde külotluçorap ile sürtünmesi ve aynı zamanda öpüşmek... eridim :)
Eridim ben de
Umarım sevgilin kıymetini biliyordur. Senin gibi bir kadın bulunmaz hint kumaşı :)
Bilmiyorlar 🥺🥺
Hadi yaaa. Nasıl olur... Hay onun erkekliğine ben... Üzdün :(
Kaderim 😔
Ben de aynı durumdayım. Kaderimiz :(
Sik. eyim hepsini
hahahahaha :)
Bunun neresi anormal.
Degil
Tebrikler
Senin gibi isteyen çok kız var. yalnız değilsin
Yalnız olmadığıma sevindim whahhs
👍👍
Nası oturduğuna bağlı
Yüzüm ona dönük olcak şekilde ajhswksbns
Hahah onu demiyorum bunun farklı şekilleri var tahrik seviyesini yükseltmek için😁
Farklı şekil ne lan 😂😂
Bi ara anlatıyım yazarsın😂😂😂
Burdan yaz bi merak ettim
senin gibi kıymet bilen nerede :)
Ahh bunun için de kıymet bilen yokk :((
çok üzücü senin adına, cebimde taşırım öyle hatunu
Ah nerdeee
burada :)))
19 yaş farkı 😅
yaş doğru değil :) tek sorun buysa
Kac yaşındasın
en son kaç olmalı :) sınır nedir
ve asıl sorun bu değil şu an emin ol:)) sorun çok büyük
Sorun ne ve yaşını söyle niye gizemli konusuyosun 😂
buradan söyleyemem sorunu :))) gizem yok gerçekten. bunları bana yazdıran biri var :)) sorunu o yaratıyor zaten :)))
Bunları bana yazdıran biri mi var 😂 ne
Ahaa:)) kesinlikle, bunlar hep aynı kafada :) bu arada sürekli mesaj kutusuna bakıyorum ve halen boş :((( sence neden olabilir? bakmaya devam etmeli miyim
Bi süre burdan konusalim çözemedim seni 😂
aşkolsun :) farketmez, nasıl istersen , bu arada eğlenceli ve zekisin
Öyleyim 😝
bundan eminim... kıymet bilen ve bunu da gösteren olursa, ne yapardın?
Ahh neler yapmazdımm ben kıymet bilmeyenlere bile neler neler yaptım hala bilinmiyor iste
kendine haksızlık yapma o halde ve bence karşına çıkan fırsatları değerlendir, aslında dediğin gibiysen ki öylesin bence, sen bir hediyesin aslında karşındakine... asıl fırsat sensin. kısmet diyelim :)
Kısmet işte. Ben serefsiz çekiyorum hahsjahs
bekliyore :)
emin ol o güruhtan değilim; bunların üstüne bunu demen biraz manidar olsu sanki :))) üstüme alınmıyorum
Yaşını söyler misinnn
senin istediğin yaşta ve olgunluktayım :)
Söyle bi
3...
3 ile başlıyorsa zaten her şey bitti diyorsun başlamadan :)
fakat burada da adına tecrübe denen ve karşındakine fazlasıyla keyif veren ayrıntı ortaya çıkıyor
Yokk ben büyük severim zaten söyle devamını
:))) alemsin , emin ol her anlamda big. 34 diyelim, aslında bir de sürprizim vardı ama burada olmaz, sonra...
Yine de çok yaş farkı ya aahahhha
Sürpriz en sevdigimmm söyle bakimm
biliyordum ama dürüst de olmak zorundaydım, yapacak bir şey yok :((( tecrübeyi deneyimlemelisin.
Evet dürüstlük önemlisi zaten olgun ve tecrübeli seviyorum ahahahah
işte o burada olmaz , mümkün olsa canın sağolsun ama beğeneceğine emindim
o halde? boşa heba edilen zamanlar neden?
:((
umudumu kaybetmedim, sürekli sayfayı yenile yapıyorum :)))
Bakarız
bakalım o halde :)
Bilemedim varya ahahajajaj
sonu mutluluk emin ol
Öyle mi
net, inan bana
birazdan meyve vermeye başlarım sanırım
Ahaghsshwhwg ya ben burdan kimseyle konuşmuyorum mesaj da
:((( ama neden bu haksızlık değil mi
ben neler kaçırdığımın farkındayım ama sen değilsin :(((
:(( bilmem
hiç mi merak etmiyorsun :))
Yoo😂
çok kötüsün :))) hadi bir gayret
ahhh ahhh kıymetimiz bilinmiyor :))
Tüh 😂
gitsem mi kalsam mı bilemedim... bence herkes 1 şansı hakediyor, sence?
Neden istiyosun bu kadar çok saygszhjda
saygısızca buluyorsan tekrar yazmam, hoşuna gittiğini düşünmüştüm, kendine iyi bak...
Hoşuma gitmiyor gibi bi sey demedim 😏 sen dee
saygısızca demişsin ya da ben mi yanlış anladım bilemedim
Nerde demişim lan dur bir daha okiyim
:))) rolleri değişelim o halde, biraz da sen şımart beni :))
lan derken? :) bu samimiyeti sevdim
"Saygszhjda" burada saygısızca yazmıyor yalnız. Random atmistim
sorun yok yani:)
sadece 5 dak istiyorum zaten sonrasında bugün geceye kadar pek bakamam sanırım
:(( son bir şarkı istiyorum
Neee yaa
ayıp ama :(( bir şey rica ettik burada. 5 dak için bir şey söyleyip gideceğim
Tamam yazicam ama burdan soyleyebiliyosan söyle
günaydın, mutlu sabahlar. iyi haftalar diliyorum
Günaydın sana da
sağol teşekkür ederim, çok naziksiniz
Evet nazigimdir baya
belli canım :) haftasonunuz nasıl geçti, her şey yolunda mı
Yolunda guzel
sevindim, hep böyle olsun inş. çok inatçı olduğunu söyleyen oldu mu daha önce?
3 gündür bekliyorum :(((
Evet öyleyiimm maalesef atmicam
merak da etmiyorsun? her şey fake miydi :((
sürpriz beklemede :) bir adım sadece
Ahahqhqhqhqhqhqhq sağ ol gerek yokk
çok güzel ama, seveceğine eminim
Etme ısrarr
bence sen bir karar vermiş değilsin ya da ne istediğin konusunda netleşmiş bir fikrin yok, ama büyük bir hayal kırıklığı içerisindeyim :((( daha ısrar etmeyeceğim
Hayır erkek arkadaşım var
mutluluklar diliyorum, sevgi ve selamlar, kusura bakma...
Teşekkür ederimm
rica ederim :((((((((((((((((
Üzülme
elimde mi sanıyorsun :) ben bunu nasıl atlatacağım
Evet bence de
Bizim hayalleri siyah çöp poşetine köy usta
Harika sevgilin şanslı
Değer bilen nerdeee
Neden bilmiyorr
Bilmiyoruumm
Sende yenisini bul
Yenisini de bulsam olmuyor değer görmüyorum ajshsjsjshsi tek derdiniz cinsellik
Değil ben değer verince tepeme çıkıyorlar 😄 yanlış kişilerle takılıyoruz
Ben değer verince bir süre sonra değer görmüyorum ajsbwjwbwj sıkıntı ne
Bi tanışsak mi acaba 😄
Sıkıntı görüştüğün erkekler de sende. Sıkıntı yok 😄
İyi bari
Tanışma şansımız var mı barı 😄
Yook
Peki
Çünkü profilin fake ahahahah
Ahhaha değil 😄 bunu söyleyen 100 kisi falansin
Ben kanıtların her türlü sıkıntı yok 😅
Kimi yiyorsun fake olduğu bariz belli daha inandırıcı bi sey koysaydın keske
Bekle fotoğrafı değiştiricem
Tekrar bak
Fake gibi ya yabancı gibi
Bı tane daha koyucam inanmazsan sen bilirsin
Bak. bidaha
Taam be inandik
Hala var mı şansım Peki 😄
Varya yakışıklısın da sanal istemiyorum ben ya
Bı konuşalım öyle karar ver 😄
Bekliyorum bak 😄
Neyse istemiyorsun
Bende Samsun'daydim aslidna
Okuyo musun ajahahahah
Aynen ))
Neden gwshusshkf
Aslında İzmir istiyodum olmadı diğer yerler daha boktugsgsh sende mi okuyon
Kafa dengi birisin ama
19 Mayıs mı
Evett
Senn
Si. ktir et ben samsunda değilim zaten
Niye be tanışmak istiyorum senle ne naz yaptın 😄
Neyse daha fazla zorlamiycam
Ben burdan veya iste sanaldan tanışmam biriyle kolay kolay
Haklısın da kafa dengi değer bilen birisine benziyorsun bende o yüzden istedim bende sürekli sanaldan tabisan biris değilim merak etme dikkatimi çekti o yüzden
İste çok böyle yakınımda yanımda istiyorummm rahat rahat takılmak falan
O konuda haklısın bende sen gibi faka dengi değer. Bilen birisini istiyorum
Olur işte inşallah
Olmuyor sende. Bile şansım olmadı neyse rahatsız ettiysem kusura. Bakma
İçine alırsan o şekilde dahada güzel olur
😀 Pantolon delinirse görürsün
Evet seviyorum bir de tayt giyip yapılınca
Ayy çok güzell erkek de dar pantolon giyceekkk
Kesinlikle harika olur
Hafifçe git gel yapacak üzerinde arada bastıracak
Evet harika.
Zevkli
EVet, anorMalsin xd
Hele biri Benim kucağıma otursun hayali bile güzel
Off bayılırım 🤗🤗🤗
Sevmeyen var mı
Tabikiiii 😍
Evet çok severim
yaşınız kaç
Niye
bende kucak oturan zebklimi