Şimdiki kızlar neden herkesle yatıyor ben bakireyim ve bu durumu hiç doğru bulmuyorum sizin düşünceleriniz neler?

Kızlar neden böyleler ya ondan ona ondan ona basitler değersizler kendilerini değersiz hale getiriyorlar herkese kendini kullandırıyorlar sonra terk edilip ağlıyorlar ailelerine laf getiriyorlar kocalarının yüzüne bakamıyorlar kandırıyorlar bence kimsenin oyuncağı olmaya gerek yok her şey zamanında doğru kişiyle güzel neden beni anlatsın meze etsin ortamlara neden ağzına laf vereyim neden benimle birlikte olup sonra hiçbir şey olmamış gibi devam etsin evlenirim gururumla onurumla namusumla seks yaparım ne aileme laf söz getiririm ne ahiretimi yakarım ne de kendi gururumu kırar ne kendim alacağım zevk beş dakikalık zevk için ne de elin adamına yaşatacağım bes dakikalık zevk için onurumu şerefimi kaybederim kocamın yüzüne bakabilmeliyim sevdiğim evlendiğim adamın ilki olmak isterim onu kandırmak için kırk takla atacağıma rahat bir şekilde birlikte olurum sizin düşünceleriniz nedir?
Şimdiki kızlar neden herkesle yatıyor ben bakireyim ve bu durumu hiç doğru bulmuyorum sizin düşünceleriniz neler?
Cevapla