Güncellemeler
+1 yıl
Kötü hissediyorum arkadaşlar duştan çıkınca zaten yine regl akıntısı oldu tamam gusül bozuldu ama az önce dayanamayıp yine mas yaptım çok kötüh hissediyorum ve akşamda dışarı cikcam Allah affetsin beni😭😭😭ama niyetim kötü değil sadece dayanamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Din min yok mal mal soru sorup durmayın
madem bukadar önem veriyorsun dinine git evlenaq
Aynı soruyu niye tekrarlayarak soruyorsun? Sana çözümünü söylemiştim
Artik cumaya kadar istedigin kadar yaparsin en kotu uzerine bisi dök dusa gir sonra bu bahaneyle
Valla bazen bende yapıyorum.
Zevkimiz yerinde olsun boş ver.
erkekler uçkuruna daha hakim 😂😂
Cidden öyle
yazık yaaa kiyamam jsjs
Ya ben çok korkuyorum cumaya kadar duş alamam cumaya kadar çok mu günahkar sayilcam çok korkuyorum başıma bir şey gelcek diye😭😭😭😭😭 ama reglim tamamen bitmedi napiyim
detaya gerek yok 😂 sayın gizli kssk
Regl bitmediyse zaten bişi olmaz
Regl tam bitmediği için gusül alman gerekmez
Aynen duştan çıkınca zaten yine akıntı olduama ben şimdi yine mas yaptım dayanamayıp çok kötü hissediyorum ve akşamda dışarı cikcam😭😭😭
Kötü hissetme nedenin ne ki? Sağlıklı bir insanın duyduğu ihtiyaç bu. Baharın da etkisi oluyor cinsel istekte ki artışta
Bir daha yapmicam böyle bir hata kendimi turcam artık inşallah Allah affeder beni çok korkuyorum başıma kotu bir şey gelcek diye
Yaptığın şey günah değil ki. Asıl ihtiyacını karşılamazsan günaha düşersin.
regl olunca nasıl gusül abdesti alıyor sun
Çünkü mas yaptım sabah
sen mi bilmiyorsun
ben mi bilmiyorum zaten regl olunca gusül gerekmez ki
Ama yine mas yaptım şimdi ama reglim tam bitmedi ve daha yeni duş aldım. Bir dahaki düşümü cuma alsam cumaya kadar çok mu günahkar sayılırım çok korkuyorum😭😭
zaten cünüpdün değişen bir şey olmadı
İçimi rahatlattı tövbe ettim ağlıyorum zaten Allah'ım affet beni diyorum inşallah affeder. beni çok korkuyorum😭😭😭😭
konuşmak istersen beklerim
bir arkadaşımı hatırlattın neden ise sddsfd
Bak keyfine.
Olur izin verdim
Bir şey olmaz.
Çok kötü hissediyorum ağlıyorum pişmanlıktan başkan bir şey gelcek diye çok korkuyorum Allah affetsin beni bir dahaki seferde kendimi tutcam😭😭
Korkma bir şey olmaz.
Peki😭😭
Ben bazen iki üç gün cünup geziyorum.
Bir şey olmaz
Çok mu isteklisin