Bilen biri varsa cevap verebilir mi? Lütfen sonuna kadar okur musunuz 😔?

Epilepsi hastasıyım krizlerim genelde ayda 1 kere regl döneminde oluyordu onun dışında çok ekstrem bişey olmadığı sürece başka zamanlarda pek krizim olmazdı ama son 2 aydır ne zaman mastürbasyon yapsam krizim tutuyor. Bu durum beni gerçekten çok üzüyor. Daha önce hiç ilişkiye girmedim hep mastürbasyon yaparak rahatlıyorum ve 2 aya kadar hiç böyle olmazdı. Bu durum yüzünden bi kaç kez yakalandım maalesef ve haliyle çok utandım, ama gerçekten benim de rahatlamaya ihtiyacım var doktora vs. de anlatmaya çekiniyorum. Yardımcı olabilecek olan var mı?
Bilen biri varsa cevap verebilir mi? Lütfen sonuna kadar okur musunuz 😔?
Cevapla