Bu sene Sevgililer Günü'nünde "Neden benim de sevgilim yok?" diye üzülmek yerine Okey ile #busenede31 diyerek kutlamaya karar verdim.😂 Kimler benimle?


sevgililer gününde sevgilinde hiç evden çıkmadan o günü evde geçirmek vardı ya. kimler benimle aynı fikirde
Cevap
21Cevap
Bu ülkede bir kadin 14 şubatı yalniz geciriyorsa kendi malligidir kendi kezbanligidir. Burasi rusya avrupa amerika uzak dogu degil. Burasi turkiye
Ahaha sevgili 31ci dostlarım gerçekten efsane bir kutlama olmuş 😂
bu sene koronayım kimseyle buluşamıyorum kısmetse haftaya bulur birini 31e son veririm :))))
Adamlar açık açık mesajı vermiş kiminle buluşacağımızı da belirtmiş 😂😂
Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim 🥲
#busenede31
Millet burada ne yapiyor ben anlamadim
31 e devam diyorsunuz yani 😂😂
Kimseyle buluşmuyorum
31 derken masturbasyondan mı bahswdiyon😀
Okey’in bundan haberi var mı? 😀
Yaş 35, bu sene de 31.
Sizde de 31 diye mi oluyor
Sevgilim yok ama f*ck bile olsa süper olurdu
osbir candır
Sorun yok 31 var
Yetiyor mu
yok
Evet yetmiyor artik peki nolcak böyle nereye kadar
Karşılıklı masturbasyonmu yapıcaz
31 E Son Hız Devam
Dizideki adida mi 31 bunun
Hadi kutluyak.😂
HAahahaha :D
Neden okey ile?
Neden 31
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?