Okey Sevgililer Günü’nü #busenede31 diyerek bekarlarla kutluyor. Yarın kimlerle buluşuyoruz?

Bu sene Sevgililer Günü'nünde "Neden benim de sevgilim yok?" diye üzülmek yerine Okey ile #busenede31 diyerek kutlamaya karar verdim.😂 Kimler benimle?
Okey Sevgililer Günü’nü #busenede31 diyerek bekarlarla kutluyor. Yarın kimlerle buluşuyoruz?
Okey Sevgililer Günü’nü #busenede31 diyerek bekarlarla kutluyor. Yarın kimlerle buluşuyoruz?
Cevapla