20 yaşında bi kızım, küçüklüğümden beri saçımı yolma takıntım var yani yalnız kaldığım zaman saçlarımı teker teker yoluyordun dibinden yolamayınca rahatlayamıyordum. Daha sonra saçım azaldığı için üzüldüm bunu terk ettim çok şükür uzandı. Ancak ergenlik döneminde vajinamda kıl çıkmaya başladı. Orayı kimse görmüyor diye bende ordakı kılları yolarak rahatlamaya çalıştım kimse anlayamasın diye ve çok rahatlıyorum.
Ancak orada kıllar sert olduğu için yolduktan sonra sivilceler çıkıyordu ve kızarıklık kalıyordu. O bölgedeki Sivilceleri patlatmayı da çok seviyordum ve sürekli yolup patlattığım için kızarıklıklar var vajinamda. Annem saçlarımı yolduğumu biliyordu ve bunu bidaha yapma ve sakın kimseye anlatma deli olduğunu düşünürler derdi. Annemin şimdi vajina kıllarımı kopardığımdan haberi yok ama gerçekten ben bunu yapamadan rahatlayamıyorum sinirlerim geçmiyor. Nişanlımın da haberi yok asla da kimseye yüzyüze söyleyemem bunu çok utanıyorum. Yakında düğünümüz olacak ve vajina kıllarımı temizlemek zorunda kalacağım ama ben bunu yapmak istemiyorum temizlediğim zaman koparacak kıl kalmıyor ve sinirlerim çok bozuluyor. Üstelik temizlersem kızarıklıkları da görecek bu durumu anlayıp beni deli sanıp terkedecek diye de çok korkuyorum sizce temizlemezsem iğrenir mi veya zorla temizletir mi çok korkuyorum bunu anlayıp birinede anlatır diye?
Ancak orada kıllar sert olduğu için yolduktan sonra sivilceler çıkıyordu ve kızarıklık kalıyordu. O bölgedeki Sivilceleri patlatmayı da çok seviyordum ve sürekli yolup patlattığım için kızarıklıklar var vajinamda. Annem saçlarımı yolduğumu biliyordu ve bunu bidaha yapma ve sakın kimseye anlatma deli olduğunu düşünürler derdi. Annemin şimdi vajina kıllarımı kopardığımdan haberi yok ama gerçekten ben bunu yapamadan rahatlayamıyorum sinirlerim geçmiyor. Nişanlımın da haberi yok asla da kimseye yüzyüze söyleyemem bunu çok utanıyorum. Yakında düğünümüz olacak ve vajina kıllarımı temizlemek zorunda kalacağım ama ben bunu yapmak istemiyorum temizlediğim zaman koparacak kıl kalmıyor ve sinirlerim çok bozuluyor. Üstelik temizlersem kızarıklıkları da görecek bu durumu anlayıp beni deli sanıp terkedecek diye de çok korkuyorum sizce temizlemezsem iğrenir mi veya zorla temizletir mi çok korkuyorum bunu anlayıp birinede anlatır diye?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Psikolojik bir rahatsızlık bu tedavi olman gerekiyor utanılacak bir şeyde değil sadece psikoloğuna ya da psikiyatrine anlatırsın kimse bilmeden atlatabilirsin
Hayır yani bunu yapmadan rahatlayamıyorum bi zararı da yok sanırım ordaki kılları yolmamın
Sen rahatladığını zannediyorsun alışmışsın ama inan ki bana değil saçını yolmak psikoljik bir rahatsızlık vajina için kimi ağda kullanır sen yolarak hem temizleme hem hemde rahatladığını söylüyorsan bir şey diyemem ama saç rahatsızlığa giriyor
Hayır saçımı yolmamak için ordaki kılları yolup rahatlıyorum
Canım bilemedim ama bence sen genede bir görün eşinde problem edebilir o etmese bile kendin için yap okurken içim ürperdi alışmışsın da ama geçebilir
Anlasın bunda utanacak bir şey yok ki ama değilse yapamaz bir şey de
bence daha farklı bir şey deneyebilirsin yaptığın takıntı vazgeçmen zor biliyoruım
Dostum git bir psikolojik destek al. Hastalık seninkisi, zarar veriyorsun kendine yapma böyle. Psikiyatrdan destek al.
Sac yolmak piskolojik rahatsizlik dir. Piskologa gitmelosin
Offf ne acır ya insan bunu nasıl kendine yapar...
Aksine çok rahatlıyorum ve zevk alıyorum acısa bile ben bunu hissetmiyorum
Vallahi üşüdüm titredim 🤧
Benim canım tatlı.
Sende pürüzsüz alma sana yetecek kadar kök bırak 😒
Psikiyatriye gittinmi bu takıntın için
ne değişik allah yardım etsin
Ee şimdi seni becerirken almıyor musun kılları
Psikiyatriye gitmelisin, takıntı hastalığın var
Beraber yolarsiniz
Sizdedemi var böyle takıntı?
Hayir fikir verdim
Koparma temizle
Temizlersem yolmaya bişey kalmayacak rahatlayamayacağım ve kırmızılıklar görünecek
Tamam şimdi temizlemeye başla o zamana kadar kırmızılar gider işte yolma dayan
Bısey sorcam da gızlsn