15-16 yaşında çocuklar cinsel ilişki yaşıyor sizce anormal değil mi?

kız erkek farketmiyo ciddi ciddi o yaşta başlıyo herkes bence çok sakıncalı siz ne düşünüyosunuz
15-16 yaşında çocuklar cinsel ilişki yaşıyor sizce anormal değil mi?
Cevapla