Seks yaparken kazayla hamile kaldınız veya kazayla hamile bıraktıysanız ne yaparsınız?





Sevdiğim adamdan olmuştur o bebek eminim o istemez ona söylemeden o çocuğu alır onun yanından ayrılırım yoksa o çocuğu aldıralım der ama ben onun bebeğini doğurmak isterdim
Görsellere bak😂😂 Kütahyayi ararken hamile kalmayanda ne bileyim 😂
Bilmiyorum duruma göre değişir bilemedim
Ne kadar istemesekte aldirilmasini ortak kararla aldırılırdi başkan
Eyvallah başkan
Cevap
11Cevap
🤣🤣 ahahah bence Kütahya yı değil de ebesinin örekesini bulmuş haritada
Bunu biliyom 😂😂😂🙊
Yani bilemedim şimdi. Evliysek sorun olmaz da yine. Evli değilsek durum sıkıntı biraz.
Çok güldüm yaaa. Görseller muhteşem. Öyle kazaya can kurban değilmi… Öyle bir şey olsa seve seve sebişe sebişe katlanırdım tabi ki… 😃🤗😎
Taksitle hamile kalmaya sebebiyet vermekten cukumu keserim 😇😂😁😁
Kişilere kalmış bir durum fakat yapacak bir şey yoksa aldırmak olurdu,
Aldırma gibi bir şey söz konusu olamaz onu doğuracak o kadın her şekilde istemesede
Kızı seviyorsam doğurmasını isterdim oda isterse tabi
kaza değildir o taksir vardır 😀😀😀
Adam fakirse aldırırım zenginse doğrururm
Öyle bişey oldu mu hiç
Evliyim bi bebeğim var
Evlenmeden önce mi hamile kaldın sonra mi 😅
4 senedir evliyim 4 aylık oğlum
Allah bağışlasın 😊
🙏🏻🙏🏻
Yaş kaç
24
Seni daha büyük sanıyordum 😅
Neden 🙄
25 29 yaş arası diyo ya ondan
İşte gerçek mantık 😁
Yalana gerek yok
Yalana gerek yok tabi ki ne ise o
Normalde de böyle mantıkli kararlar veriyorsan sırtın yere gelmez
Sırtım hiç yere gelmedi Allah getirmesin
Vayy güçlü bir kadın
Konuşalim mi özelden
Kadın evli ne özeli
Yorumlar hariç kimseyle iletişime geçmiyorum
Kararın değişirse burdayım laflarız
Kazayla hamile kalınır mı ya saçma
Lan foto çok intiraslı kalktı lan😂😂
aileme söylerim ilk
Kazara olmuyor o... korunmadiysan kaza değil
Bir an önce o kızdan kurtulmaya bakarım
Nasıl bir kafa bu ya
Neden ki
İlişkiye girmişsin neden kız hamile kalınca kurtulmaya bakasın
Ee nolmus sevistik diye evlenmemiz mi gerekli yani hangi devirde yaşıyoruz cok cahilce degil mu
Evliysem sıkıntı yok. Doğmasını isterim.
Sahiplenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?