Geçmişte Bir Erkekle Yaşadığım İlişki Halan Psikolojimi Etkiliyor Ne Yapmalıyım?

Gay değilim ve erkeklere karşı zerre duygum yok ama lise zamanı falan çirkin değilim hatta çok yakışıklı da bulunurum ama o zaman çok kilolu ve asosyal bir çocuktum ve bilmiyorum libido mu diyeyim ne işte çok yüksekti ve böyle saçma sapan bir şey yaptım. Gerçekten çok kötü hissediyorum ama bir şeyleri geriye döndüremiyorum işte. Şu an kızlarla aram çok iyi ve gerçekten yakışıklı da bulunuyorum ve özgüvenim yüksek ama bu beni etkiliyor. Sizce bunu nasıl aşabilirim? Yaşım 20 bu arada.
Geçmişte Bir Erkekle Yaşadığım İlişki Halan Psikolojimi Etkiliyor Ne Yapmalıyım?
Cevapla