22 yaşımdayım 18 yaşımdayken ilk sevgilime bekaretimi kaybettim, o sıralar erkeklerin kızları kullandıp attığını bilmiyordum, neyse olan oldu artık, bu olay olduktan sonra da hemen uzaklaştı benden. İlk başlarda çok üzülüyordum ama zaman geçtikçe kabullenmeye başladım.
Çok araştırdım diktirmek oluyormuş ama hiç bir şey sonsuza kadar gizli kalamayacağı için bi şekilde diktiren kadınların kocaları sonunda bunu öğrenip ayrılıyormuş veya diktiren kadınlar hep vicdan azabı çekiyormuş.
Bakire olmayan kızları da türk erkekleri kabul etmiyormuş, sadece bi kaç kere kullanıp atıyormuş evlenseler bile ileride hep yüzlerine vuruyorlarmış.
Üniversite senelerinde çok çalıştım şu an iyi bi işim var bir yandanda para biriktiriyorum ileride yaşlandığım yalnız kalırsam zor durumda kalmamak için. Tek sorunum ailem.
Son zamanlar beni istemeye geliyorlar, evlilik için durumumu bilmiyorlar tabi. Adayları beğenmediğimi söylüyorum sürekli üzerime geliyorlar çok sıkıldım artık. Yurtdışına master için gitmek istiyorum, ona da izin vermiyorlar.
Evden kaçarak gitmek istiyorum, işim online olduğu için ordanda yapa bileceğimi düşünüyorum, para da biriktirdim zaten. Hem de orada yabancı biriyle tanışıp evlene bilirim.
böyle bişey daha önce yapan oldu mu? Sizce pişman olur muyum evden kaçarsam?
Çok araştırdım diktirmek oluyormuş ama hiç bir şey sonsuza kadar gizli kalamayacağı için bi şekilde diktiren kadınların kocaları sonunda bunu öğrenip ayrılıyormuş veya diktiren kadınlar hep vicdan azabı çekiyormuş.
Bakire olmayan kızları da türk erkekleri kabul etmiyormuş, sadece bi kaç kere kullanıp atıyormuş evlenseler bile ileride hep yüzlerine vuruyorlarmış.
Üniversite senelerinde çok çalıştım şu an iyi bi işim var bir yandanda para biriktiriyorum ileride yaşlandığım yalnız kalırsam zor durumda kalmamak için. Tek sorunum ailem.
Son zamanlar beni istemeye geliyorlar, evlilik için durumumu bilmiyorlar tabi. Adayları beğenmediğimi söylüyorum sürekli üzerime geliyorlar çok sıkıldım artık. Yurtdışına master için gitmek istiyorum, ona da izin vermiyorlar.
Evden kaçarak gitmek istiyorum, işim online olduğu için ordanda yapa bileceğimi düşünüyorum, para da biriktirdim zaten. Hem de orada yabancı biriyle tanışıp evlene bilirim.
böyle bişey daha önce yapan oldu mu? Sizce pişman olur muyum evden kaçarsam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer