Ne bu büyük kalca büyük kalca arzunuz :'(
ben de istiyorum bana niye verilmemis? :'( :'(
Hepiniz böyle mi :D ?
ben de istiyorum bana niye verilmemis? :'( :'(
Hepiniz böyle mi :D ?
Benim tam kararında hafıf cıkık bıra buyuk ve tahrık edıcı sanırım kız arkadaslarım bıle guzel oldugunu soyluyor ...Geniş kalçalı hatunların doğurganlık ozellıgı oldugundan ıc gudusel olarak erkekler bır bayan da ılk kalcaya bakarmıs ve hosuna gıdermıs...ıste bunu bıldıgımden buyana kalcamı ortecek seyler gıyıyorum...
Ne mutlu sana ;)
Emin ol çoğu lopezlerin jenıfır gibi kalça ister ...
:D öyle gibi
şimdii:)türk erkekleri yemeğin salçalısını kadının kalçalısını diye atasözü bile var nabalım:)ama kalçan için değil sen olduğun için tercih edilmelisin.kalça diyetleri var büyütürsün elinden geldikçe.ama tabi avucu doldurucak yumuşak kalça en az içine girmek kadar zevk veren bişi:)
bak mesela aynanın karşısında poponu kas biraz eğer kalp şeklini alıyorsa ideal kalçadır...eğer almıyorsa da birazcık çalışman gerekir..
ilk kez duyuyorm şaşırmadm desem yalan olur
o kaslardan bahs ediyor..
bu dünyada her insan ölene kadar yeni bir bilgi öğrenir...
Cevap
26Cevap
1- Hepimiz böyle mi istiyoruz. buna hiç birimiz cevap veremeyiz.
2- Çünkü hiç birimizin, hepimizin düşüncesini bilme şansımız yok.
3- Büyük kalçası olmadığı için evde kalan kız duymadım :)
sanırım bu cevap yeterli olur.
biraz daha çıkık olabilirdi normalde var diyemem duruş şekline göre varmış gibi görünüyo. neyse ki doggy dururken en tahta popolu bile dolgun görünür
allah iyiliğini versin güldürdün beni :D
:D heee
Yani illada büyük kalça değil tabi fakat büyük kalça küçük kalçadan daha hoş görünür,Büyük değilse Armut biçiminde olan kalaça süperdir.
yok valla ben istemiyorum. küçük kalca daha güzel gözüküyor. hem ilişki sırasında bazı pozizyonlarda kalcadan dolayı penisin hepsini girmiyor.
bir popo fetişi olarak yorum hakkı doğduğuna inanıyorum bana knuyla ilgili olarak:P round ass diye bi kavram war dünyadaki akım bu yönde işte.aslında ben sıkı olanları da seviyorum da tercihim hafif geniş olan.üzgünüm :DD
ele avuca gelsin...çok büyük olmasın içinde kayboluyoruz ama çokta küçük olmasın
Yemegın salşalısı,kadının kalçalısı dermış atalarımız.
burdan yola cıkarak yemege fazla salca katarsan o kadar ıyı olmaz.
kadında kalcalı olmalı ama aşırı da olmamalı :)
Severler ama kocaman kalçalı biriyle evlenmezler.Bakmasınlar diye galiba
Yada evlenince temmeli büyüyünce azcık zayıfla derler
hep demişimdir kız dediğin çıtı pıtı olacak ele gelicek diye o yüzden küçük kalçalı kızlar daha çekici gelir bana.Hem rahat hareket eder iyidir :d
büyük var büyük var ama. ele avuca da mı gelmiyo seninki?
en iyisi küçük kalça bence. büyük olunca çok absürt duruyor
Nesliniz tükenmesin
çok büyüğü çekici durmuyo tahta gibi değlsen takılma
Hayır ben kıbar kalcalı kıbar olculerı olan bayanları sevıyorum.
uzulmeyim yani:D
Kadını kucakladıgında pozısyona gırmekte zorluk cekmeyeceksın ıyı hıssedeceksın hem kıbar kıbar ne guzel oluyo bence... Tabı kısısel tercıhım.
Egonu datmin edemem hiç bebişim. Evet büyük kalça istiyorlar.
etmene gerek yok zaten:D istesinler bakalim:D umarim bulurlar. Seninkisi büyük mü
egonu tatmin etcektim:))
buyukten kastın ne acaba asırısı ıyı degıldır hıc bırseyın. :D
bilmiyorum:D sizlerin kastiniz neyse o:D büyük kalca diyen sizlersiniz:D
git burdan
aman hic ugrasamam gerek yok:D gitsinler büyük kalcali kiz bulsunlar:D
Bilmem seviyorlar mı öyle kocaman brezilyalılar gibi.
Özel kalca egzersız ve dıyetlerı var onları ypamalsın evet cok sevıyoruz
Orta kararlı olacak, dokunuca kemik direk elimize gelmeyecek yani biraz dolgun olacak
Kalça bel oranı ne kadar fazla ise okadar seksidir bir bayan :D ve daha çekicidir büyük kalça doğurganlığın sigesidir evet ilk oraya bakarız ;D
önemli değil böylede çok seksisin merak etme ama gerçekten mesela ben sporcu olduğum için küçük kalçalı kız seviyorum :)
tahta gibi olmadığı sürece iyidir lilie moralini bozma
bence hiç sevmem büyük.nedendir bilmem hemcinslerim öyle seviyor
gizli kalma o zaman:D
ele gelsin elden de taşmasın olay bu =)
yoo buyuk sevmem, dolgun yuvarlak tamamdir
dörtgen kalca mi varmis:D
yemeğin salçalısı kadının kalçalısı...
kalca candır büyükse hele
hayır büyük kalça değil dolgun kalça sevilir
ben bile kız kardeşimi taciz ederim yani düşün
herkes bigassçi diil üzülme
Yata yata buyuttuk catla beyb. 3>
he ya, hepimiz koca götlüyüz.
:D ne mutlu size
Ah ahh
Ben küçük severim, maksimum 90.
ben hariç
ama çok da küçük olmasın yani avcumu doldursun:))
:) cok küçük değil
o zman ideal ben çok küçük de sevmem büyük de sevmem.çünkü kalçalar beni çok tahrık eder:))
dar pantolon giydiğinde kalkık duruyorsa sorun yok :))
caps ver.
nefes alsin yeter :)
- leyeni yuhluyorum nersi yanlis kadavra skcem
Küçük en iyisidir ya
Kesınlıkle evet.
büyü kalça candır :D
canim sag olsun:D
öyle tabi ki : D ufak kalça da iyidir ama büyk kalçaa off :D vurcan tokatı zxsadsa :D
ezik ahahahah :P
:D
ben vermedim simdi vercem ama:D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar