Namaz kılıyorum ve sürekli aynı günahı işliyorum, ne yapmam gerek?

eksiksiz çok şükür namaz kılıyorum. ama sevgilimle sürekli mastürbasyon yapıyoruz her ne kadar nefsime engel olsamda bir türlü olmuyor. artık namaz kılmamın boşa olduğunu düşünüyorum, ibadet etmeyi seviyorum ama allahın karşısında o günahı işleyip aklanıp paklanıp çıkıpta devamlı tövbe etmekten utanıyorum lütfen yardımcı olur musunuz, fikirlerinize önerilerine ihtiyacım var
Namaz kılıyorum ve sürekli aynı günahı işliyorum, ne yapmam gerek?
Cevapla