kıyafet deniyordum kabinden çıkıp gösterirken elbise yeleğime takıldı çıkaramayınca ona dedim o çıkarırken eli değdi yanlışlıkla. sonrada şakayla s.. m taş gibi oldu dedi sonrada şaka şaka dedi ama çok kızdım haklı mıyım kızmakta sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
yanlışlıkla olmuşsa sorun değilde ama o sözü söylemesi yanlış şaka dahi olsa haklısın ben öğrenci olduğum dönemler bir ara nöbetçiydim içerdekilerin teneffüste okul dışına çıkmalarına izin verme denilmişti bir kız diretti bende uzaklaştırırken yanlışıkla gögüslerine dokundum yüzüm kızarmıştı iftira atabileginden bile korkmuştum ama erkekleri iterken gögüslerine dokunurak iterim kızın neresinden itekliyecegimi düşünüyordum
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSenin ilişki lügatında bu tür şeylere yer olmayabilir ama belki karşıdaki insanda vardır. İnsanlık hali, doğal bir şey. Ha sen bu tür şeyleri sevmediğini ciddi ciddi söyle, anlayışla karşılarsa size mutluluklar. Anlayışlıysa özür de diler. Özür dilemez aksine sorun çıkartırsa fazla uzatma yoluna git.
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de hastaydım bir gün. Sevgilim aramıs bayagı ulasamamıs. Neyse ben geri döndum, merak ettim acmadın filan dedi. Hastaydım, uyuyordum dedim. O da neyin var filan dedi atesim var dedim. Ben atesini söndururum dedi sonra kızdım ben tabi saka saka demeye basladı. Ayrıldım ben. Oysa cok iyi tanıdgm biriydi. demek ki taniyamamisim yine ayni sey olsa ayrilirdim pisman degilim
33 Yorumla
Soran+1 yılhımm haklısın aslında
- +1 yıl
Vay be prensipli hatunlarda var demekki +1
Cevap sahibi+1 yıl+1 ve eic icin tesekkürler. Sevgilini ve iliskinizi en iyi sen biliyorsun ben ya da bir baskası degil, bu yüzden iyi düsün dogru karar ver, hayırlısı olsun..
+1 yılYanlış anlama ama okuduguma gore 1 yıldır birliktesiniz ve cinsel konular konuşmamıssinız sen hem yuz vermeyip hemde yanlışlıkla gogsune dokundu diye kızarsan bu cocuk senden sogur aldatır ya da terkeder eger cinsel iliskiye girmek istemiyosan dozunu aşmadan cilveleş cunku erkekler sırf aşık diye bir kadına baglanmaz. tecrubeyle sabit
11 Yorumla
Soran+1 yılama söyleme tarzıda yanlışş
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
26
Cevap
48Cevap
agzına s... n yeri yani. terbiyesiz ya. agzına agzına cakcan yumrugu. terket gitsin o nedir. bugun bunu diyen yarın oooooo
33 Yorumla
Soran+1 yılbakalım düzelmezsee
+1 yıl32 Yorumla
Soran+1 yıljensen :)
- +1 yıl
Oyyyşş :*
Samimisiniz bence abartma bu kadar sıkılır sonra bu tavırlarından onu sana demesi birsey degil saka saka diyor zaten bırakta desin bunlara gülüp gecmezsen sıkılır bir süre sonra çoğumuzda olduğu gibi.
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam
Saçma sapan muhabbetler başlamış. Ayrıl hemen yüz göz olana kadar aklın neredeydi anlamıyorum? Şimdi rahatsız olmanın bir faydası olmaz. Üzgünüm en başında mesafeni sen ayarlarsın
02 Yorumla
Soran+1 yılya hiç böyle deği di ki çok efendi biriydi
+1 yılBu basit bir nabız yoklama olmuş. Eğer kız da şakaya vurursa gideri var ihtimali yüksek; yok eğer kızarsa uzak durulmalı falan filan. Ne yapacağına kendin karar verirsin artık.
00 Yorumlakesinlikle haklısın yani eğer sevgilinse ve seni seviyorsa böyle bir şey olduğunda utancından konuşamıyor olman gerekirdi...
02 Yorumla
Soran+1 yılya olmasına lafım yok zaten söylemesine kızdım
Ulen yorum yapan kizlarrrrr. S2 taş gibi olan resmlere pornolara bakiosnzda cocuk o anlk bir saka yapmis tamam olmamis saka hayvanca. Ama ne ole ayrill yok tokat at bilmem ne. Siz acayip varliklarsinz
11 Yorumla
Soran+1 yılayrıl demeleri çok saçma gerçekten
+1 yılTabiki haklısın ben senin yerinde olsaydim tokadı basardim daha da onunla gorusmezdim
12 Yorumla
Soran+1 yılbaya kızdım iki üç gündürde konuşmuyoruz
- +1 yıl
Cok dogru yaptin kızdığını anlasın bir daha boyle terbiyesizce şakalar yapmasın
+1 yılaynen bu şekilde söylediyse kızmakta haklısın bence
12 Yorumla
Soran+1 yılbu şekilde dedi
- +1 yıl
söyleyiş tarzı kötü olmuş.. Sizin samimiyetinize bağlı artık bu biraz.
Yanlış anlama da söylediği biraz hayvanca olmuş hani
11 Yorumla
Soran+1 yılhayvanca evet
Gizli Üye(36-45)+1 yılbir erkek bir kıza nasıl böyle bir şey der gerçekten aklım almıyor yanlış anlama ama senin aklında kötü bir niyet olmaya bilir ama sevgilin aklı başka şeyde yani ne bileyim ben o durumda kalsam yanlışlıkla dokunsam yüzüm kızarır elim ayağım birbirine dolaşır. Kızma ama kız milleti de böyle erkekleri seviyor serseri aklı oynaşta olan :( ve bence ayrıl...
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılben böyleyim diğerlerini bilemem bu güne kadarda hiç sevgilim olmadı maalesef umarım karşıma benim gibi biri çıkar...
+1 yılhem haklısın hem değilsin. haklısın çünkü çok çirkin bir şaka. haksızsın çünkü sadece şaka yapmış. en iyisi olmamı gibi yapmaya çalışın.
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle yapacağım zaten
+1 yılOlm nası bir muhabbetiniz var lan? Güler geçersiniz anlarım da o bildiğin terbiyesizlik odunluk görgüsüzlük hatta ve hatta çok afedersiniz hayvanlık lan. Ve siz hala onla takılıyosunuz? Valla bravo.
02 Yorumla
Soran+1 yılkonuşmuyorum 2-3 gündür
- +1 yıl
Ahaha. Ya olm :D şimdi ergenlik dicem ayıp olcak, ayrılın dicem yuva yıkan olcam. Neyse boş yorum atıyım :D
+1 yılhaklısın direk sikim taş gibi oldu dediyse çok haklısın hemde
02 Yorumla
Soran+1 yıldirekt öyle dedi
- +1 yıl
heyecandan devreleri yanmış olsa gerek
yani belli bir cinsellik paylaşmış olsanız neyse de
kazara eli göğüsüne değdiğinde böyle bir şey söylemesi
büyük hödüklük
Haklısın sonuçta karı-koca değilsiniz ve sen bir kızsın sana belaltı şaka yapması çok saçma
00 YorumlaDiyelim ki yanlışlıkla veya değil dokudu ve dediğin gibi oldu yine de demesi hoş değil
22 Yorumla
Soran+1 yılaynen olması normalde söylemesi yanlış
+1 yılcok haklısın ya erkeklerın bu huylarını hiç sevmiyorum gercekten
12 Yorumla
Soran+1 yılevet ya gayet normal bir şey varken konuyu oraya getiriyorlar
- +1 yıl
of cok uyuz oluyorum boylelerıne takma canım bosver mesafeli davran
Sorun Yok Ben sevgilimin Ayıp olmasın * elledim oda Gel yatağa dedi orda yaptık
01 Yorumla
Soran+1 yılolması normal ama söylememesi lazım bizim aramızda cinsel şeyler yok yaşamıyoruz
+1 yılAğır abazaymış, bir göğüse dokunarak sertleşilir mi? Bunu da geçtim, insan sevgilisine bunu böyle kaba bir dilde ifade eder mi? ..
01 Yorumla
Soran+1 yılşaka dedi zaten
O kadar öküz bir cümle kurmasına gerek yoktu, bu tarz bir cümle kurduğu için kızmakta haklısın.
:D01 Yorumla
Soran+1 yılevet
Eh normal bir durum da erkek arkadaşın saçmalamış çocuk herhalde. E sende kızmakla haklısın. Yaşları merak ettim doğrusu.
02 Yorumla
Soran+1 yılben 20 o 19 yaşında
Kizmakta haklimiyim sorusu garip geldi ya yanlış olduğunu düşünmssn ve kzmssn burada sana tersini soyleyen olsa napacaksn ki
00 YorumlaSaka demis ama canim fzla takilma :) Bidaha yapmaz kizmisin iyi edmisin gulum.
02 Yorumla
Soran+1 yılyapmaz inşallah :)
+1 yılBu lafı söylediğine göre bayağı samimisiniz demekki.. tavır koyman iyidir. dikkat eder..
04 Yorumla
Soran+1 yılya samimiyiz ama aramızda hiç cinsel muhabbetmiş şuymuş buymuş olmadı
- +1 yıl
Herşeyin bir ilki bir başlangıcı vardır.. başlangıcı yapmış oldunuz.. akranın ise devamı gelebilir.
Soran+1 yılben 20 yim o 19
- +1 yıl
Tamam işte.. yine olacaktır. alttan ayarı veriyor :D
+1 yılGene çocuk birkere yanlişlikla dokunmuş şimdiki gençlik yataktan cıkmiyor insan sevgilisini ellemiyecekte ne yapacak susbitkisi diyemi taşiyacak yanında
00 YorumlaKeşke çavuş uyandı deseymiş asdfh olur ötle korkma ondan samimi adam o güven ama s.. kısmını biraz şeyetmiş sanki abartmış tabi kişiden kişiye değişir
02 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum çok şaşırdım
+1 yılpardon ama o kelimeye sen tepkisiz kaldıysan o cümleyi hakketmişsin demekki bir bayan öyle söylemek cingar sebebi pek de inanmıyorum anlattıgına
02 Yorumla
Soran+1 yılbağırdım çağırdım mağazadaydık ne yapsaydım
- +1 yıl
hayır haklımıyım diye sormussun o yüzden o adamı işten attıormaya kadar gider
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe aptal bir cocuk ya oyle cirkin bir cumle kullanilir mi? Keske bir tokat atsaydin az bile yapmissin.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaklisin
Olsa bile dememeli. Olmasi normal ama demesi yanlis12 Yorumla
Soran+1 yılbende böyle düşündüm ona da dedim
Cevap sahibi+1 yılGüzel bence vazgecme böyle tavirlarini belli et
+1 yılErkeğin hoşlandığı, güvendiği, sevdiği bir kızın yanında ereksiyon olması kadar doğal birşey yok.. Ne yapacak yani eşek görünce mi ereksiyon olacak?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbilmiyorum kız arkadaşımın eli dalgama deyince bir irkildim çok sert oldu farkettimi bilmiyorum belli etmedim ama ah diye bir kısa tonla ses çıkardım :D
03 Yorumla
Soran+1 yılo kadar mı tahrik oldun yani?
Cevap sahibi+1 yılya bilmiyorum yavru uyanmıştı benim elide deyince bacağıma vurmaya çalıştı herhalde vuruyodum ben ona oda bana vuruyodu yanlış yere geldi :D :D
Soran+1 yılanladımm
+1 yılErkeklerin hepsi burada oyle cümlelere gerek yok filan diyor ama şu an bir kizin eli degse neler dusunursunuz ya birakin
01 Yorumlaçok şaçma bir insan mış ya. gögüse el degmeyle ne oluyo yani abaza herhalde o çocuk hemen serleşiyorsa
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılinsan sevgilisinin yanında ''skim taş gibi oldu'' diyorsa şaka değildir gerçekten olmuştur ama çok aşırı kaba bir tabir hele sevgilinin yanında olmaması gereken bişey hemen AYRIL !
02 Yorumla
Soran+1 yılbanada şaka gibi gelmedi
Cevap sahibi+1 yılkaba olduğunu kendiside farketmiş ve işi şakaya vurmuş işte
+1 yılCidden ama cinsellikde hayatimzda olan bisy olabilr bu kadar abartmayn en yakin zamanda sewisin.
02 Yorumla
Soran+1 yılsevişmem
- +1 yıl
Tamam bayan dikkat et kendine.)
Terbiyesizlik etmis ama ayrilma sebebi olmasin bunun icin ayrilmak sacma hemde 1 yil sevgilisiniz
10 YorumlaŞakayla hamile kalan kızda sensin değil mi?
52 Yorumla
Soran+1 yılhe he benimm
Gizli Üye(36-45)+1 yılGereksiz yere söylenmiş birsey gögüse deyince çük kalkıyosa döte vajinaya degse dötümü kalkacak )))
12 Yorumla
Soran+1 yılmantığa bakk
Cevap sahibi+1 yılSorudan sonra olduu )))
aranızdaki samimiyete bağlı ben daha sert şeyler söylerdim o da tahrik olurdu :)
00 Yorumlaçarpmayla böyle oluyosa ellese boşalmaktan felç geçircek :D :D
01 Yorumla
Soran+1 yılherade
Neden kızasınki gayet doğal birsey bu nekadardır birliktesiniz
03 Yorumla
Soran+1 yıl1 yıll
Soran+1 yılben 20 o 19
+1 yılHaklisin. Cok igrenc geldi sevgilin gozumde canlandi bir an.
01 Yorumla
Soran+1 yıl:(...
Gizli Üye(30-35)+1 yılNiye kizdinki tecavüz mu etti sanki. Ama gerçekten salak bir sevgilin var
01 Yorumla
Soran+1 yıldirekt söylemesine kızdım
+1 yıl-Biraz yürüsek?
+ama ben bakireyim.21 Yorumla
Soran+1 yılkezban oldum şimdide dediği sözü oku iyice bir istersen
kızım aklın varsa ayrılırsın.
01 Yorumla
Soran+1 yılgidişat o yönde zaten
Ay öyle tiplerden nefret ederim..
03 Yorumla
Soran+1 yılhiç böyle değildi
Soran+1 yılay Allah korusun
+1 yılBence ayrıl bu ne bicim zihniyet :s
01 Yorumla
Soran+1 yıldüşünmüyor değilim ama çok seviyorum
Haklısın ne biçimlaf o öyle ya..
12 Yorumla
Soran+1 yılhiç beklemezdim ondan
Niye kiziyorsun sen s... i gordugun zaman goguslerinin u... ları dim dik olmuyor mu
16 Yorumla
Soran+1 yıloff bir bitin ya
Soran+1 yılhadi canım hadi başka kapıya
Soran+1 yılevet terbiyesizliğinle kabalığınla herkesi alt ettiğini sanarsın ama halbuki kimse seni adam yerine koymadığı için cevap vermez
+1 yılHaklısın öküzlük etmiş
02 Yorumla
Soran+1 yılevet ya beklemezdim
- +1 yıl
Hadi istemeden dokudun anladık özür diler insan. Ben kıpkırmızı olurdum
Şaka falan değil olmuştur :D
11 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum şaka dedş
yanlışlıkla değildir o :D
03 Yorumla
Soran+1 yılevet orasıda muamma
Soran+1 yılbencedee
- Cinsel Yaşam konusunda 464 cevap paylaştı.
+1 yılÖyle şakamı olur lan.
02 Yorumla
Soran+1 yılolmamalı
- +1 yıl
bencede olmamalı seninle öyle konuşmamalı. tepkini koy
- Cinsel Yaşam konusunda 417 cevap paylaştı.
+1 yılmemen goluma değdi de panik oldum...
11 Yorumla
Soran+1 yılhahaha :)
ahahahah muhabbete bak :DD
05 Yorumla
Soran+1 yıliğrenç bir muhabbet
Soran+1 yılkonuşmuyoruz bir kaç gündür zaten
Soran+1 yılbilmiyorum kafam karışık
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaka yapmış buyutme bence
02 Yorumla
Soran+1 yılya şakada olsa söylememesi lazımdı
Cevap sahibi+1 yılAcikla o zaman
+1 yılÇok salak bir sevgilin var
01 Yorumla
Soran+1 yıleet anladım
+1 yılbeğenmiş senin ikizleri :)
01 Yorumla
Soran+1 yılbeğeniyor evet
+1 yılNe güzel işte açık sözlü olmus
02 Yorumla
Soran+1 yılbu kadarda olmasın
- +1 yıl
Samimiyet iyidir.
+1 yılÖyle söylemesi yanlış
01 Yorumla
Soran+1 yılevett
- Devamını Gör (14)
Devamını Gör(59)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Sevgilim yanlışlıkla göğüslerime dokununca... Kızmakta haklı mıyım sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar