Gece hayatınız var mı? Yani böyle bar pavyon tarzı yerlere gider misiniz? İkisi arasındaki fark ne? Gidenle evlenilir mi?

Ben ikisine de hiç gitmedim. Ailemde giden de görmedim. Kötü yerler. Youtube'ta önerilenlerde bazı videolar çıktı. İzledim. Soru sormak aklıma geldi. Böyle yerlere eğlenmek için giden kadın sayısı bana çok az gibi geliyor. Çünkü üniversitede bile hiç duymadım giden. Bir kızdan duydum o kadar. Biz kadınların buralara az gitmesinin sebebi güvenlik meselesi. Bir de mesela biz kadınları çeken bir şey yok. Her şey erkeklerin zevkine göre. G0t sallayan kızlar var. Bir kadın olarak bu beni çekmez mesela. Birbirinden seksi erkeklerin seksi seksi dans ettiği bir kulüp olsa ben de onları izlesem mesela. Keşke sadece yetişkin kadınların gidebileceği pavyonlar, barlar olsa ama her şey kadınların zevkine dizayn edilse. İçeriye hiç kamera falan sokulmasa, Genel çoğunluk kadınlardan oluşsa. İsteyen eşiyle, sevgilisiyle gelebilir ama tek başına erkek sokulmasın. Yine içeride biz kadınlara hizmet eden çok yakışıklı, seksi sokakta göremeyeceğimiz düzeyde erkekler olsa. Onlar böyle güzel müziklerde dans etseler. :D :D :D :D İçerisi gayet temiz ve güzel dekore edilmiş olsa. Kadın striptizci kulüpleri gibi olmalı. Striptizci olanlar erkek olmalı. Müşteriler kadın olmalı. Niye yok ya keşke olsa. :D :D :D Parayı bastırıp masamıza çağıralım. Bize özel masamıza gelsin dans etsin. VIP odaları olsun ama her şey benim istediğime göre olacak. Herifi ben seçeceğim. Ben ne istersem onu yapacak. Temiz olacak hastalıksız olacak. Seksi olacak. Tipi de güzel olacak. Ben bu ülkeyi yönetsem kadınlar için böyle yerler açardım. Erkekler için var onlar istedikleri gibi eğleniyorlar her türlü biz kadınlar için güvenli, temiz bir ortam yok.
Bu dayı da bunların iç yüzünü anlatıyor.
Köpekçi Sinem diye lakap takmışlar köpekçi ne demek?


Mesela temmuzun 24'ünde 27 yaşına girdim. 27 yaş doğum günümü kız arkadaşlarımla şöyle kutlamak isterdim. :D :D :D
Gece hayatınız var mı? Yani böyle bar pavyon tarzı yerlere gider misiniz? İkisi arasındaki fark ne? Gidenle evlenilir mi?
Ben bara gittim.
Ben pavyona gittim.
Hem bara hem de pavyona gittim. İkisinin farklarını anlatacağım.
İkisine de gitmedim. Gidenden de hazzetmem.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Niye lan kimse cevap vermiyor eskiden böyle soru sorunca millet damlardı. Hatta eskiden cinsel içerikli başlık yazıp detayda gündem, ekonomi, siyaset, eğitim soruları sorardım. Site hakikatten bitmiş yav cık cık cık...
Gece hayatınız var mı? Yani böyle bar pavyon tarzı yerlere gider misiniz? İkisi arasındaki fark ne? Gidenle evlenilir mi?
Cevapla